حجت الاسلام اکبر تاریخی گفت: امروز افول قدرت غرب در جهان مشهود است و ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکا حاکی از قدرت و اقتدار نظامی ایران اسلامی که جواب قاطعی به دشمنان داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۷۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷

افول قدرت غرب در جهان مشهود است/تنها تعلیم و تربیت رسمی در مدارس و دانشگاه‌ها کافی نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر تاریخی در آیین افتتاحیه دوره تخصصی تعلیم و تربیت «مسیر مطهر» ویژه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل که در سالن اجتماعات معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز افول قدرت غرب در جهان مشهود است و ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکا حاکی از قدرت و اقتدار نظامی ایران اسلامی که جواب قاطعی به دشمنان داد.

وی با تاکید بر لزوم پرداختن به مقوله تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: تنها تعلیم و تربیت رسمی در مدارس و دانشگاه‌ها کافی نیست چرا که افراد فقط ساعتی از روز خود را در این مراکز هستند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: علاوه بر دستاوردهای علمی و پژوهشی، دستاوردهای کشور در حوزه تربیتی را نیز می‌توان مورد لحاظ قرار داد‌.

تاریخی با بیان اینکه معلمان وظیفه‌ای خطیر و مهم در جامعه بر عهده دارند، تصریح کرد: تربیت نسلی مومن و متخصص وظیفه‌ای خطیر است که در آینده نزدیک به دست شما دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود.

نادر شایگان اصل، سرپرست دانشگاه فرهنگیان آزادگان نیر بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ مورد از واژه جوان استفاده کرده است و این موضوع بدون حکمت و دلیل نیست.

وی با اشاره به رسالت خطیر دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم تراز انقلاب، عنوان کرد: دوره تخصصی تعلیم و تربیت مسیر مطهر در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت اسلامی و سندهای بالادستی آموزش و پرورش است که حرکتی ارزشمند و مهم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دوره تخصصی تعلیم و تربیت مسیر مطهر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل به مدت دو روز در محل ساختمان تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان اردبیل در حال برگزاری است.

ارسال نظرات