مسئول ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل گفت: جوانان نقش مهمی در پیشرفت و رفع مشکلات کنونی کشور برعهده دارند و و نقش آفرینی آنان در تحقق گام دوم انقلاب و تمدن اسلامی بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۷۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پرویز پرزور در آیین اختتامیه دوره تخصصی تعلیم و تربیت «مسیر مطهر» ویژه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تحقق ظهور منجی عالم بشریت است اظهار کرد: جوانان نقش مهمی در پیشرفت و رفع مشکلات کنونی کشور برعهده دارند.

وی افزود: بدون شک به کار بردن بیش از ۴۰ بار واژه جوان در بیانیه گام دوم بدون دلیل و حکمت نیست و نقش آفرینی جوانان در تحقق گام دوم انقلاب و تمدن اسلامی بسیار مهم است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل برگزاری دوره مسیر مطهر را مقدمه‌ای برای تحقق تعلیم و تربیت توحیدی دانست و گفت: بدون شک باور و شناخت توحیدی دانشجویان برای آینده نظام تعلیم و تربیت کشور موثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در جنگ سخت نقش آفرینی کردند و امروز دانشجویان نیز وظیفه دارند در برابر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان نقش آفرین باشند.

پرزور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جوانان فرمودند که «خرمشهرها در پیش است» و بدون شک یکی از خرمشهرهای پیش روی جوانان ،تربیت و تعلیم توحیدی است که باید دانشجومعلمان برای تحقق این مهم تلاش کنند‌.

ارسال نظرات