همایش تجلیل از منتخبین سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری قرآن، عترت، نماز و با حضور مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۷۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
همایش تجلیل از برترین های قرآن مجید و عترت و نماز در شهرستان پارس آباد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد دهقانی مدیر آموزش و پروش شهرستان پارس آباد ضمن خیر مقدم گویی و گزارش عملکرداظهارکرد: اگر بخواهیم نسلی پرورش یافته و خلاق داشته باشیم باید زمینه لازم را درجهت بروز استعداد‌های قرآنی فراهم نمائیم.

مدیریت آموزش و پروش شهرستان پارس آباد تصریح کرد: برنامه ها‌ی قرآنی، فرهنگی و هنری در شهرستان پارس آباد با حضور گسترده دانش آموزان برگزار می‌شود. کشف و شکوفایی استعداد‌ها و ایجاد رقابت سالم در بین آنان نشان از عشق و ارادت به کلام وحی و ارزش‌های دینی است، که هدف اصلی این برنامه‌ها ترویج و ارتقای فرهنگ دینی است.

عدالت حاجی پور سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد سخنران این مراسم با اشاره به اینکه در دنیای کنونی هجمه‌های دشمنان علیه دین و نظام اسلامی بیشتر شده است افزود: با به کار گیری مفاهیم دینی و قرآنی می‌توان دانش آموزان را در مقابل این هجمه‌ها مصون داشت.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم کلام خد است و همه دستورات زندگی بشر در آن آمده است، بیان کرد: قرائت قرآن، و حرکت به سمت ارزش‌های دینی و الهی انسان را به موفق و به مقصود خود می‌رساند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد افزود: انسان در هیچ دوره‌ای بی نیاز از رهنمود‌های قرآنی نبوده و نخواهد بود، چرا که قرآن نور و چراغ هدایت است که درخشندگی آن بی پایان است و سرچشمه همه دانش هاست.

در پایان این مراسم از ۱۵۰ نفراز برترین‌های مسابقات قرآنی، عترت نماز و شورای دانش آموزی شهرستان پارس آبادتجلیل شد.
ارسال نظرات