امام جمعه بندرعباس گفت: مدیران دستگاه‌ها باید در صف اول نماز حضور داشته باشند و دغدغه نماز در دستگاه‌ها و نهادها بخوبی احساس شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۹۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: نماز کلید رستگاری بشر است و همه ما باید نسبت به امر نماز اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان این که نماز انسان را از گمراهی نجات داده و اخلاق را در زندگی ما جاری می‌کند، تأکید کرد: برگزاری شایسته مراسمات نماز جماعت در مدارس و ادارات و دانشگاه‌ها اهمیت فراوانی دارد و نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

امام جمعه بندرعباس افزود: مدیران دستگاه‌ها باید در صف اول نماز حضور داشته باشند و دغدغه نماز در دستگاه‌ها و نهادها بخوبی احساس شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده همچنین به در پیش بودن هفته پژوهش اشاره کرد و عنوان داشت: بستر پژوهش در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه است و ضروری است تا این ساختار مهم در امر دانش و علم در کشور در کنار یکدیگر به سمت اهداف عالیه نظام پیش روند و وحدت میان این دو می‌تواند خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به عرصه علمی کشور باشد.

وی تقویت پژوهش در کشور و توجه به این موضوع در دانشگاه‌ها را بسیاری ضروری دانست و گفت: علمی ارزشمند است که بتواند باری از دوش مردم بردارد و لذا دانشگاه‌ها باید با پژوهش محوری، عرصه را برای خودکفایی و استقلال علمی کشور بگشایند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با یادکردی از 26 آذر 1362 و فرمان تاریخی امام راحل (ره) در تخلیه فوری بنادر، خاطرنشان کرد: حمل و نقل کشور بر دوش رانندگان و راهداران پر تلاشی است که شب و روز و زندگی خویش را وقف خدمت به مردم و کسب روزی حلال کرده‌اند و این راه را با افتخار برای امرار معاش خویش برگزیده‌اند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی از راه‌ها و شبکه حمل و نقلی مناسبی برخورداریم و توسعه و پیشرفت در این زمینه باید تداوم یابد تا همه مناطق کشور از نعمت راه که اساسی‌ترین بستر توسعه است، بهره‌مند شوند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه ویژه استان هرمزگان در حوزه حمل و نقل در کشور، بر ضرورت ایجاد رشته حمل و نقل در دانشگاه‌های استان نیز تأکید کرد.

ارسال نظرات