دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار ‌برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و توسعه وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوار‌یم در سال آینده در استمرار برنامه‌های بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۲۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،  عبدالحمید احمدی در ششمین یاداوراه شهدای ورزشکار استان هرمزگان اظهار داشت‌: اینکه تاکید مقام معظم رهبری ما را موظف کرده ‌که همواره  شهدا را یاد کنیم  به این دلیل است که  امروز هر توفیق و پیشرفتی در جمهوری اسلامی ایران به دست آمده ‌مدیون ایثار و رشادت‌های  شهدا است.

وی افزود: شهدا چراغ راه هدایت، معلم ، مربی و هدایت‌گر جامعه هستند و در مسیر شهدا بودن به این معناس که هیچ بن بستی وجود نخواهد داشت‌.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: امروز ما نیازمند شهدا هستیم زیرا وعده‌های الهی در رابطه با شهدا محقق شده و ما هستیم که باید برای پیمودن راه تعالی و پیشرفت راه شهدا را ادامه دهیم.

احمدی عنوان کرد: تقدیم بیش از 5 هزار شهید توسط جامعه ورزش در دفاع مقدس از کارنامه های درخشان جامعه ورزشی کشور  است.

وی تصریح کرد: افتخار ورزشکاران امروز ما این است که مدال های خود را به شهدا تقدیم می کنند و هر کدام از آن ها شهیدی را به عنوان الگو انتخاب کردند.

احمدی تاکید کرد:امیدوار هستیم در سال آینده در استمرار برنامه های بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را برگزار کنیم و نام بزرگ شهدا را فریاد بزنیم و منش آن ها را تبلیغ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تک تک ورزشکاران ما باید به دنبال این باشند که با شهدا بیشتر آشنا شوند .

ارسال نظرات