فرمانده سپاه استان البرز گفت: پاسداران تا امروز به بهترين وجه ممكن و با تمام وجود از انقلاب اسلامي دفاع كرده اند و در تمام عرصه ها درخشش خوبي داشته اند.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۳۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز در جمع خانواده کارکنان ناحیه امام سجاد (ع) اظهار داشت : شما خانواده های پاسداران زندگی با کسانی را انتخاب کردین که برای دفاع از انقلاب و اسلام همیشه پیش قدم هستند.

پاسداران با تمام وجود از انقلاب و اسلام دفاع كرده اند

وی افزود : این پیشقدمی آنقدر پر رنگ است که دشمن لاجرم دشمنی خودش را با پاسداران اعلام کند در صورتیکه در این چهل سال مخفیانه اعلام میکرد اما در اردیبهشت ماه امسال کاملا آشکار اعلام کرد این نشان میدهد که پاسداران موج هستند و اثر گذار و موج همیشه وقتی اثر میگذارد خودش را نشان میدهد .

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه کسانی که پاسداری را انتخاب کردند در یک شغل متعارف مشغول نشدند و چهل سال هست که این عزیزان با جان و مالشان برای دفاع از انقلاب اقدام کردند ، افزود : پاسداران ما در ابتدای انقلاب در نوجوانی جان خود را در دفاع از انقلاب و اسلام و ایران فدا کردند .

وی با بیان اینکه پاسداران تا امروز به بهترين وجه ممكن و با تمام وجود از انقلاب اسلامي دفاع كرده اند و در تمام عرصه ها درخشش خوبي داشته اند ، افزود : پاسداران در تمامی فتنه ها و جنگ ها با وارد شدن در آن فتنه یا جنگ ان را به پیروزی کشاندند و دشمن از همین موضوع ناراحت است

سردار مولایی افزود : امروز یکی از برند های حفاظت هواپیمایی در دنیا سپاه است و این با مجاهدت های پاسداران محقق شده ، دشمن نسبت به پاسداران بغض دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : بخشی از سنگینی کار پاسداران را متحمل خانواده های آنان است که همیشه آنان را همراهی میکنند و شبانه روز سختی های کار پاسداران رو تحمل میکنند و این سختی گردن همسران و فرزندان پاسداران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها