خبرهای داغ:
حسین رحیمی-ناحیه بسیج دانشجویی
گردهمایی سراسری دانشجویان انقلابی با حضور بیش از 600 نفر دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۸۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان، گردهمایی سراسری دانشجویان انقلابی با حضور بیش از 600 نفر دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان اصفهان برگزار شد.

این همایش با حضور حاج حسین یکتا و جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) و مسئولان بسیج دانشجویی همراه بود و از دکتر مسعود سلیمانی تجلیل شد و تندیس من انقلابی ام به وی اهدا شد.

حسین یکتا از راویان دفاع مقدس در این همایش گفت : مشکلات زیادی را در مسیر انقلاب اسلامی دیده و از آن‌ها گذر کرده‌ایم، به شما جوانان انقلابی توصیه می‌کنم که از وضعیت و اتفاقات روزهای اخیر کشور آشفته و نگران نشوید، هرچه از عمر با برکت این انقلاب میگذرد شبهه‌ها برای جوانان بیشتر می‌شود.

راوی دفاع مقدس گفت: در زمان‌های حساس بهتر است به افراد با تجربه مراجعه کرده و از تجربه آن‌ها بهره ببرید؛ در مسیر انقلاب اسلامی مشکلات زیادی را به چشم دیده و از آن‌ها گذر کرده‌ایم.

دکتر سلیمانی نیز در این بیان کرد :به شما جوانان توصیه می­کنم که همگی دست در دست هم دهید و به جای دعواهای حزبی، با کار، تولید و علم پشت سر رهبر معظم انقلاب، این کشور را به بهترین جای ممکن برسانید.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در این چند ماهی که در زندان های آمریکا بودم قرآن، بهترین هدیه خداوند به من بود سیاهپوستان زیادی در زندان­های آمریکا بودند که مسلمان می‌­شدند و عشق و علاقه زیادی به قرآن داشتند و حتی از من می‌­خواستند که آیات قرآن را به زبان انگلیسی برای آن­ها بنویسم تا بتوانند آن را حفظ کنند توصیه دیگر من به شما دانشجویان این است که قرآن را در زندگی خود فراموش نکنید.

در پایان این همایش به طور اختصاصی فیلم سینمایی 23 نفر اکران شد.

در ادامه تصاویری از همایش را مشاهده می کنید:

 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها