در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانگرایی و نگاه به درون مورد تاکید است و ما در تلاشیم با برنامه ریزی دقیق، بهترین تاثیر را در تحقق بیانیه گام دوم داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۹۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج،دکتر محمد با تاکید بر اینکه خودکفایی در تمامی عرصه های فنی-مهندسی بزرگترین دستاورد قرارگاه است که با همت و تلاش جوانان این سرزمین حاصل شده ، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانگرایی و نگاه به درون مورد تاکید است و ما در تلاشیم با برنامه ریزی دقیق، بهترین تاثیر را در تحقق بیانیه گام دوم داشته باشیم.

 

قرارگاه  خاتم موتور محرکه و پیشگام در گام دوم انقلاب

همزمان با سی امین سالروز تشکیل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در  نشست خبری به تشریح اقدامات کارکردها و فعالیت‌های این قرارگاه پرداخت.

 

وی با بیان اینکه  قرارگاه در سال ۱۳۶۸ بر اساس اصل ۱۴۷ قانون اساسی تاسیس شد،گفت: با توجه به توانمندی قرارگاه و اعتماد آفرینی صورت گرفته در سالهای متمادی، تمامی دولت‌ها از این ظرفیت در عمران و آبادانی کشور استفاده می کنند.

 

دکتر محمد با تاکید بر اینکه خودکفایی در تمامی عرصه های فنی-مهندسی بزرگترین دستاورد قرارگاه است که با همت و تلاش جوانان این سرزمین حاصل شده ، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانگرایی و نگاه به درون مورد تاکید است و ما در تلاشیم با برنامه ریزی دقیق، بهترین تاثیر را در تحقق بیانیه گام دوم داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه عدم اجرای مبانی اقتصاد مقاومتی موجب بروز مشکلات برای کشور می شود، گفت: اگر امروز ما بسیاری از حوزه ها اعم از سد سازی و تونل سازی را با بهترین کیفیت به سرانجام می رسانیم، این عامل موجب عدم تحریم از سوی دشمنان شده است.

 

دکتر محمد با اشاره به روندمطلوب بومی سازی دانش و تجهیزات از سوی قرارگاه اظهار کرد : اگر امروز بخواهیم پالایشگاه ستاره خلیج فارس را بسازیم، این پالایشگاه را در طراحی، اجرا و راه اندازی به صورت صددرصد ایرانی خواهیم ساخت.

 

وی با بیان اینکه جلوگیری از خام‌فروشی از تاکیدات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)  است ، گفت:در صورتی که ما بتوانیم با برنامه ریزی دقیق، خام‌فروشی را به تولید فراورده تبدیل کنیم، تحریم‌ها هم بی اثر خواهد بود.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در ادامه با تاکید بر اینکه با رصد گلوگاه‌های کشور میتوانیم خود را بیمه کنیم، گفت: کشور بسیار ثروتمندی هستیم اما به دلیل اینکه زنجیره ارزشی را در حوزه‌های مختلف تقسیم نکرده‌ایم، بعضاً با مشکلاتی مواجه هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه های زیرساختی و عمرانی و ... تعامل خوبی با دولت داریم ، اظهار کرد: قرارگاه به عنوان موتور محرکه و پیشگام در گام دوم انقلاب برنامه ریزی برای رصد گلوگاه ها و ایفای نقش سازنده دارد.

 

دکتر محمد در ادامه تصریح کرد: قرارگاه بسیاری از پروژه ها را با مشارکت مردم اجرا می کند که پروژه کنارگذر جنوبی تهران را می توان از مهمترین آنها برشمرد.

 

به گزارش سپاه نیوز،فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با تاکید بر اینکه اقدامات محرومیت زدایی را افتخاری برای خود می دانیم ، گفت : علاوه بر فعالیت های زیرساختی اقدامات محرومیت زدایی را از محل منابع خود اجرا می کنیم. همچنین در وقوع بلایای طبیعی به دلیل گستردگی پروژه‌ها در اقصی نقاط کشور حضور داریم.

 

 

ارسال نظرات