خبرهای داغ:
رزمایش اقتدار گردان های الی بیت المقدس بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در بخش کوهین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۹۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، رزمایش اقتدار گردان های الی بیت المقدس بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در بخش کوهین برگزار شد.

زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در حاشیه این رزمایش اظهار کرد: رزمایش گردان های الی بیت المقدس با هدف افزایش سطح آمادگی رزمی گردان‌ها و افزایش روحیه انقلابی و بصیرت بسیجیان به مدت ۲ روز22 و 21 در بخش کوهین برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این رزمایش عملیات های حفظ و انسجام، کمین و ضد کمین، امداد و نجات و مردم یاری، پیاده روی تاکتیکی و آن چه که بسیجیان در طول سال جاری تمرین کرده و آموزش دیده‌اند به نمایش گذاشته شد.

اصل بیگی گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری رزمایش بسیجیان به نمایش گذاشتن قدرت و توان دفاعی، آمادگی توان رزم و تاکتیکی بسیجیان به در مقابل دشمنان می باشد.

این مسوول یادآور شد: شعار این رزمایش «۴۰ سال خدمت و ایستادگی» بود.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین بیان کرد: یکی از اولویت های مهم و اساسی بسیج آمادگی همیشگی و لحظه ای بسیجیان برای اجرای عملیات های مختلف فرهنگی ، آموزشی ، عقیدتی ، سیاسی ، علمی و نظامی است .

وی ادامه داد: افتخار بسیج این است که در کنار مردم برای پاسداری از نظام و ملت در هر نوع ماموریتی حضور دارد و بسیجیان خود را فدایی نظام اسلامی می‌دانند.

اصل بیگی امنیت را بالاترین هدیه بسیج به مردم دانست و تصریح کرد: بسیج به‌عنوان نهاد مردمی و الهی که متکی به دستگاه خاصی نیست کشور را به سمت اهداف انقلاب اسلامی هدایت می‌کند.
4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها