خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:
حجت الاسلام مهدی جو گفتک یکی از دلایل ایجاد مشکلات، عدم توجه به شعائر دینی است بخصوص انجام فریضه نماز، نماز خواندن و به یاد خدا بودن انسان را عاقبت به خیر و از مشکلات رهایی می بخشد.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۱۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در جمع بسیجیان کوهین در رزمایش الی بیت المقدس با تشکر از حضور بسیجیان اظهار کرد: امروز پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با دیدن شما بسیجیان در این رزمایش ها و آمادگی ها دلخوش و دلگرم می شوند که هنوز هستند جوانانی که راه آنها را ادامه دهند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از دلایل ایجاد مشکلات، عدم توجه به شعائر دینی است بخصوص انجام فریضه نماز، نماز خواندن و به یاد خدا بودن انسان را عاقبت به خیر و از مشکلات رهایی می بخشد.

مهدی جو گفت: رزمندگان ما در دفاع مقدس با کمترین تجهیزات و در شرایط کاملا سخت در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند که رمز پیروزی آن اتکا به خداوند و ایمان راسخ بوده است.

این مسوول یادآور شد: قرآن کریم می فرماید کسانی که در راه دین و اسلام ایستادگی ودر این راه تلاش می کنند ملائکه ای را برای کمک به آنها می فرستند، خداوند هیچ نعمتی را از ملتی نمی گیرد مگر اینکه خودشان با اعمالشان آن را از دست می دهند باید حواسمان باشد که نعمت های الهی را پاس بداریم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین بیان کرد: در این رزمایش و در این هوای سرد می فهمیم که رزمندگان ما با چه سختی از این مرز و بوم دفاع کردند و جانشان را جهت امنیت و آسایش ما فدا کردند.

وی تصریح کرد: شما بسیجیان و جوانان هم امروز خودتان را دست کم نگیرید بلکه شما آینده ساز این کشور هستید در تحصیل علم کوشا باشید با سیلی محکمی به دشمنان بزنید.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها