خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از فردا ۲۴ آذر ماه تا پایان فصل پاییز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۱۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در سعید نبیل با اشاره به اجرای طرح نظارت شب یلدا بیان کرد: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل، میوه، شیرینی و سایر مایحتاج مراسم این شب، طرح ویژه نظارتی برای حمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان از فردا یکشنبه ۲۴ آذر ماه اجرا می‌شود و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی افزود: در طرح نظارتی شب یلدا ۵۰ تیم بازرسی و بیش از ۲۰۰ بازرس افتخاری حضور دارند.

رئیس سازمان صمت قزوین اضافه کرد: به پرونده‌های ارجاعی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و با هرگونه تخلف به جد برخورد خواهد شد.

نمایشگاه شب یلدا برپا می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه از برپایی نمایشگاه شب یلدا از ۲۵ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین خبر داد.

وی افزود: در این نمایشگاه آجیل، میوه و مواد غذایی با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود و نمایشگاه تا ۲۹ آذر دایر خواهد بود.

نبیل از کسبه خواست تا حقوق مصرف کنندگان و انصاف را رعایت و شهروندان نیز درصورت مواجه با هرگونه تخلف موارد را به سامانه ۱۳۵ یا شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

 

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها