نشست عقیدتی سیاسی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان واحدهای پیشگام حوزه دانش آموزی فاطمه الزهرا (س) شهرستان بوشهر در محل این حوزه مقاومت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۲۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ پورقیومی در نشست عقیدتی سیاسی گفت :عامل اصلی ماندگاری انقلاب انتخاب آگاه هانه و بصیریت است ما باید بصیریت دینی داشته باشیم و از نظرسیاسی هم از بصیرت لازم برخوردار باشیم.

پورقیومی اظهار داشت : یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب رسیدن به تمدن نوین اسلامی است ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنیم، هر بند از این بیانیه دارای معانی مختلف است و مخاطبین اصلی ان جوانان هستند.

پورقیومی افزود: دشمنان تلاش می کنند که دین را از ما بگیرند، در قالب دینی یک سری فرقه های را ایجاد کنند که به نوعی اعتقادات را ضعیف کنند و از سوی دیگر در زمینه فرهنگی برنامه های زیادی رو علیه کشور ایران انجام داده اند.

آنها به این باور رسیده اند که این انقلاب با انقلابهای دیگر فرق می کند این انقلاب چهل ساله دوام آورده علی رغم فشارها و تهدیداتی که انجام دادند، این انقلاب یک انقلاب پیش رونده هست.

وی در ادامه نیزبه تشریح بندهای دیگر بیانیه از جمله در زمینه علمی و پژوهشی و سبک زندگی اسلامی پرداخت. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات