خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر:

جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر اظهار داشت: جانبازان به‌حق، اسوه‌های صبر و استقامت هستند که وجودشان موجب افتخار و سربلندی ما است چراکه اگر ایثار و فداکاری این عزیزان نبود نظام مقدس جمهوری اسلامی پایدار نمی‌ماند.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۳۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدتقی امیرفاطمی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه  اهر به‌اتفاق موسی صفی فرمانده سپاه و احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر با «ابراهیم ولی پور» و همسرشان «اعظم شهبازیان» که هر دو از جانبازان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس هستند دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار بابیان اینکه جانبازان جزء بندگان محبوب خداوند متعال هستند، عنوان کرد: حضور در جمع یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس موجب شادمانی و افتخار است.
حجت الاسلام امی فاطمیافزود: جانبازان به‌حق، اسوه‌های صبر و استقامت هستند که وجودشان موجب افتخار و سربلندی ما است چراکه اگر ایثار و فداکاری این عزیزان نبود نظام مقدس جمهوری اسلامی پایدار نمی‌ماند.
حجت‌الاسلام امیرفاطمی با تجلیل از ایثار و فداکاری «اعظم شهبازیان» که خود نیز از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با راست‌قامتی از امتحان بزرگ دفاع مقدس روسفید بیرون آمدند و تا ابد در تاریخ جاودان هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه  اهر اضافه کرد: امروز بيش از هر زمان دیگری كشورمان به روحيه جهادی، بصيرت و ولايتمداری جانبازان نیاز دارد که باید این فرهنگ ارزشی و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان منتقل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها