خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

بصیرت و هوشیاری مهم‌ترین ویژگی ملت ایران اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بصیرت و هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان مهم‌ترین ویژگی ملت بزرگ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۵۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ بعد از ظهر امروز در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی که با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: هوشیاری و بیداری مهم‌ترین ویژگی ملت بزرگ ایران اسلامی است به طوری که این رویه را در مواجهه با دشمنان اسلام همواره دارند.

وی رمز پیروزی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب را تبعیت از منویات رهبری در زمینه‌های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دانست و اضافه کرد: هرموقع از رهنمودهای ایشان پیروی کرده‌ایم، سربلند و پیروز بوده‌ایم بنابراین باید همواره این رویکرد را حفظ کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه، اتحاد، همدلی، انسجام و تبعیت از رهبری از ضروریات امروز کشور است، خاطرنشان کرد: همه مسئولان ادارات و نهادها و مردم باید به این مقوله توجه جدی داشته باشند، تا به این ترتیب بتوانیم بر همه دشمنان خود غلبه کنیم.

این مسوول اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته همواره هوشیاری و بصیرت خود را با حضور در صحنه‌های مختلفی که نظام نیاز داشته است به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان در حوادث اخیر کشور، افزود: مردم به واسطه هوشمندی و بصیرتی که دارند؛ صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند؛ حضور مردم در صحنه و راهپیمایی‌های میلیونی خودجوش در این ایام که مصادف با هفته بسیج نیز بود، نمایش بیعت دوباره مردم با امام، رهبری و شهدا بود.

پالهنگ در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام ملی، تصریح کرد: اتحاد، همدلی، انسجام ملت و تبعیت از رهبری از ضروریات امروز کشور است که همه مسئولان ادارات و نهادها و مردم باید به آن توجه داشته باشند همچنین نقشه و توطئه شوم و پلید شیاطین استکباری را نقش بر آب کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تشریح ابعاد مختلف ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: صحنه گردان و افراد فعال در پشت صحنه این اغتشاشات و گروه‌های فعال در آشوب های اخیر از حمایت دلارهای کثیف سعودی، صهیونیستی و آمریکایی برخوردار بودند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار