معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: هیچ کشوری نمی تواند دستاوردهای عملی و نوآوری و تحقیق ما را تحریم کند، مغز متفکر و انسان پژوهشگر تحریم ناپذیر است.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۵۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، زنگ پژوهش با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود)، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شاهرود و به میزبانی دبیرستان حضرت زینب (س) شاهرود نواخته شد.
هادی عامریان با بیان اینکه پژوهش مسئله فراموش شده جامعه امروز ماست اظهار کرد: پژوهش با آموزش متفاوت است! آموزش امری یک طرفه، اما پژوهش، کنکاشی سخت و جستجویی گسترده خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه ما چه سهمی در تولید علم داشته ایم؟ به بشریت چه چیزی را هدیه خواهیم داد؟ افزود:تحقیق رونویسی نیست، copy paste از اینتر نیست! هر مشکلی در زندگی روزمره، مسئله‌ای برای پژوهش و زمینه‌ای برای تحقیق است.
معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شاهرود تاکید کرد: دانش آموزان گرامی، حضور در جشنواره‌های مختلف عملی، روحیه پژوهش و کاوش گری شما را فعال می‌کند.
مریم حدادی نیز با اشاره به اینکه دانش آموزان عزیز، تنها راه توسعه کشور، توانمندی شما در تحقیق و پژوهش است گفت: موضوع اصلی پژوهش در پیرامون ما، در محیط زندگی و جامعه است؛ نیاز‌ها را بیابید و مسئله یابی کنید! در این راه با هم فکر کنید، مطالعه کنید و راه حل ارائه دهید.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: یادگیرنده فعال و دائم العمر باشید! تنها به دنبال حفظ کردن و مهارت‌های تست کنکور اکتفا نکنید.
وی با بیان اینکه دختران هم خود محقق هستند و هم پژوهشگران جامعه فردا را تربیت خواهند کرد افزود: هیچ کشوری نمی‌تواند دستاورد‌های عملی و نوآوری و تحقیق ما را تحریم کند، مغز متفکر و انسان پژوهشگر تحریم ناپذیر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها