مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه کشور نیاز به حضور فعال بسیج در رسانه دارد، گفت: باید رسانه‌ها و بسیجی‌ها نقش خود را به نحو احسن ایفا کنند و با نفوذی‌ها برخورد کنند.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۶۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

کشور نیازمند حضور فعال بسیج در رسانه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس محرمی در اختتامیه جشنواره ابوذر که در کانون اسلامی خواهران برگزار شد، مهمترین اتفاقی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افتاده تشکیل بسیج بود و با تسخیر لاله جاسوسی و در اوج تهدیدها که انسجام خوبی نداشتیم به فرمان امام(ره) بسیج تشکیل می‌شود که برای تهدیدها و چنگ و دندان نشان دادن به دشمن تشکیل شد.

وی افزود: در استان همدان در بدنه مردمی در پشتیبانی از جنگ فقط ۴۰ کیلوگرم طلا مردم هدیه دادند و حضور رزمندگان در جنگ سخت ادامه پیدا کرده و امروز هم در جبهه جنگ نرم که دشمن شروع کرده بسیج رسانه فعال است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه کشور نیاز به حضور فعال بسیج در رسانه دارد، عنوان کرد: باید رسانه‌ها و بسیجی‌ها نقش خود را به نحو احسن ایفا کنند و با نفوذی‌ها برخورد کنند و آنها را از میدان خارج کنند و این کار فقط از اصحاب رسانه و اهل قلم برمی‌آید.

وی تصریح کرد: شاید یکی از دلایلی که در این جشنواره ورود پیدا کردیم این باشد که قلم اصحاب رسانه را نشان دهیم.

محرمی افزود: این پنجمین جشنواره‌ای بود که شکل گرفت و دو مرحله استانی و کشوری دارد که مرحله استانی آن برگزار شد.

وی با بیان اینکه وجود این جشنواره مغفول مانده بود، اظهار داشت: در حوزه رسانه کمتر این موضوع اتفاق افتاده و این می‌تواند باب فتحی باشد که در سال‌های آینده بتوان توانمندی افراد را به رخ بکشیم.

کشور نیاز به حضور فعال بسیج در رسانه دارد در ادامه سخنانش در خصوص انتخابات، ابراز داشت: معرفی اصلح و شاخصه‌های آن از وظایف بسیج در این حوزه است.

زهره پوروهابی نماینده داوران پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیان اینکه وظیفه رسانه امیدآفرینی است، گفت: در جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۱۶۴ اثر در بخش‌های مختلف از قبیل تیتر، خبر، موشن گرافیک و... به دبیرخانه ارسال شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات