خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان:

ما نباید خوداجتهاد عمل ‌کنیم بلکه باید گوش به فرمان ولایت باشیم

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با تأکید بر پیروی از مقام معظم رهبری گفت: نباید خوداجتهادی عمل ‌کنیم بلکه باید گوش به فرمان ولایت باشیم.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۷۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

نباید خوداجتهادی عمل ‌کنیم، باید گوش به فرمان ولایت باشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در اختتامیه استانی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با حضور اصحاب رسانه در کانون اسلامی خواهران برگزار شد، اظهار داشت: ما در شرایطی قرار گرفتیم که بسیج رسانه‌ای ما می‌تواند در راستای نظام جمهوری مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه باید واقعیت‌ها را در جامعه ببینیم، گفت: مقام معظم رهبری نیز از جامعه رسانه‌ای انتظار دارند که اتفاقات را همانطور که هست به مردم انتقال دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان ابراز داشت: امروز باید واقعیت‌ها همانطور که در کشور هستند انعکاس داده شوند و هم نقاط قوت و هم جاهایی که اشکالاتی هست، منعکس شوند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس یادآور شد: در دفاع مقدس نیز شاهد پیروزی‌ها و شکست‌ها بودیم؛ ما باید واقعیات جامعه را آن گونه که اتفاق افتاده است، ببینیم و انتقال دهیم؛ نمی‌شود سیاه‌نمایی کرد.

سردار مجیدی تصریح کرد: برخی به دنبال سیاه‌نمایی هستند در حالی که در تمام این ۴۱ سال که پشت سر گذاشتیم شاهد پیشرفت‌های بزرگی در نظام جمهوری اسلامی بودیم که باید تبیین شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های رسانه این است که اتفاقات کشور را انعکاس دهد، بیان کرد: در وقایع چند هفته پیش آنچه که باید درایت داشت و توجه بیشتری نشان داد این بود که در بحث گرانی بنزین کوتاهی صورت گرفت و باید با تدبیر انجام می‌شد، چراکه دشمن دنبال این بود که از وضعیت‌هایی که در کشور پیش می‌آید، بتواند به جمهوری اسلامی ضربه بزند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان ابراز داشت: دشمنان برنامه‌ریزی کرده بودند که در آن شرایط در کشور ما کارهایی را انجام دهند و تصورشان این بود که در آن مدتی که مشکل اقتصادی داشتیم شرایط برای آنان مهیا شده اما به یاری خداوند و امداد الهی، با وجود رهبر فرزانه که بسیار عالی تدبیر کردند و هوشیاری مردم ناکام ماندند و نقشه‌های دشمنان خنثی شد.

وی با تأکید بر پیروی از مقام معظم رهبری افزود: نباید خوداجتهادی عمل ‌کنیم بلکه باید گوش به فرمان ولایت باشیم.

سردار مجیدی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در درس اجتهاد خود وضعیت و تکلیف را برای همه روشن کردند که این کسانی که بانک و فروشگاه‌ها و مراکز نظامی را به آتش می‌کشند از مردم نیستند و برای مجلسی‌ها نیز تکلیف را روشن کردند.

وی با بیان اینکه مردم فهیم همدان سریع صف خود را از گروه‌های معاند جدا کردند، خاطرنشان کرد: مردم همدان بسیار آگاهانه با این موضوع برخورد کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان تصریح کرد: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد  و باید در استان با هماهنگی نهادهای انقلابی کارها را به صورت منسجم هدایت کنیم.

وی ادامه داد: ما خواهان وفاق و همدلی و آرامش هستیم که بتوانیم با نهادهای انقلابی و ائمه جمعه و دستگاه‌های اجرایی کارها را به صورت منسجم پیگیری کنیم.

در پایان این مراسم از نفرات برتر بخش مقاله و یادداشت، بخش خبر، مصاحبه، چندرسانه‌ای، عکس، گزارش خبری و جشنواره و هیئت داوران تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار