خبرهای داغ:
فرماندار میاندوآب:

با اتحاد مسوولان، مشکلات میاندوآّب سریع‌تر برطرف می‌شود

فرماندار میاندوآب گفت: با اتحاد مسوولان، مشکلات میاندوآّب سریع‌تر و به شکل مناسبت‌تر برطرف می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۹۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، مهدی قهرمانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به موضوع کارگران شهرداری، اظهار کرد: بر اساس چارت سازمانی و درجه شهرداری میاندوآب، ۲۸۰ نفر نیرو دارد، اما در حال حاضر ۵۰۰ نفر نیرو داشته و این نشان می‌دهد که بیش از ۲۰۰ نفر مازاد بر چارت سازمانی نیرو به کار گرفته است.
وی افزود: از دو ماه گذشته تاکنون، کارگرانی که در بحث نظافت شهری فعالیت می کنند، نسبت به حقوق عقب افتاده خود معترض بودند.
فرماندار میاندوآب افزود: در این راستا جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از کارکنان شهرداری تشکیل شد و بعد از آن جلسه ای را با حضور این کارگران ترتیب داده و اعلام کردیم که حاضر هستیم مشکل کارگرانی که قبل از شهریور ۹۶ در شهرداری مشغول بودند را حل کنیم و استاندار آذربایجان غربی نیز در سفری که اردیبهشت ماه به میاندوآب داشت با این شرایط موافقت کرده بود.
وی گفت: در راستای دستور استاندار، قرار شد لیست را ارائه داده و بعد از مصوبه شورای شهر، ما با آن موافقت کنیم ولی تا به امروز در این زمینه صورت‌جلسه ای به صورت شفاف به دست مان نرسیده و تنها یک صورتجلسه کلی بوده که ما آن را برگشت داده و مغایرت زدیم.
قهرمانی تصریح کرد: بعد از نماز جمعه این هفته نیز در دفتر امام جمعه دوباره موضوع را مطرح کرده و آنجا نیز اعلام کردیم که صرفا کسانی که تا اول شهریور۹۶ یا ۳۰ مرداد ۹۶ فعالیت داشتند، ما آماده ایم مشکل آنها را حل کنیم و افرادی که بعد از به روی کار آمدن شورای دور پنجم آمده اند، ما موافق نبوده و امروز نیز صراحتا اعلام کردیم.
فرماندار میاندوآب با بیان اینکه شهرداری این شهر دارای درجه هشت است، اظهار کرد: بر اساس چارت سازمانی و درجه شهرداری میاندوآب، ۲۸۰ نفر نیرو دارد اما در حال حاضر ۵۰۰ نفر نیرو داشته و این نشان می دهد که بیش از ۲۰۰ نفر مازاد بر چارت نیرو به کار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه ما مخالف افراد نبوده بلکه مخالف عریض‌تر و گسترده تر شدن شهرداری هستیم، افزود: اینکه هر دوره ای ۸۰ نفر به شهرداری اضافه شوند، قطعا شهرداری را با بحران مواجه می سازد که امروز نیز این موضوع خود را به صورت ملموس نشان می دهد.
قهرمانی تصریح کرد: در صورت ادامه این روند شهرداری نمی تواند به مردم خدماتی ارائه دهد و لذا هیچ چاره ای نداریم مگر اینکه نیروی جدیدی به مجموعه شهرداری اضافه نشود و چابک سازی انجام گیرد.
فرماندار میاندوآب اظهار کرد: بر اساس کار کارشناسی انجام شده که نتیجه آن به بنده ارائه شد؛ ۵۵ نفر می توانند امر نظافت شهری را انجام دهد و بقیه این افراد در واحدهای دیگر یا پشت میزنشین هستند.
قهرمانی در ادامه با اشاره به موضوع پسماند شهری، گفت: در این زمینه چند نقطه پیشنهاد شده بود که اخیرا یک نقطه که هم سازمان آب منطقه ای و هم اداره کل محیط زیست نیز نظرات خود را ارائه داده اند، مناسب دیده شد و لازمه اش پیگیری است و در کنار این نقطه باید نقاط دیگری نیز مدنظر باشد تا در این موضوع دچار وقفه نشویم.
انتهای پیام

ارسال نظرات