خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

مجلس ریل گذار دستگاه اجرایی کشور است

امام جمعه میاندوآب گفت: مجلس به‌عنوان ریل گذار دستگاه اجرایی کشور است و این نشان دهنده اهمیت جایگاه مجلس است.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۹۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میاندوآب با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی ریل گذار دستگاه اجرایی کشورمان است، بنابراین از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه نمایندگی مجلس؛ جایگاه والایی است، افزود: مجلس به‌عنوان ریل گذار دستگاه اجرایی کشور است و این نشان دهنده اهمیت مجلس است.

وی خدامحوری را نخستین ویژگی یک کاندیدا عنوان کرد و گفت: کاندیدای مجلس باید خداترس و خدامحور بوده، شب زنده دار، اهل زهد و تقوا باشد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه کاندیدای مجلس باید فکر و اندیشه و برنامه داشته باشد؛ تصریح کرد: اگر کسی ایده و اندیشه و برنامه نداشته باشد هم خود و هم اطرافیانش را خسته می کند و توجه به جایگاه مهم مجلس ندارد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: کاندیدای مجلس باید تا حدی قدرت و توانایی داشته باشد که در سطح شهر، استان و کشور تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه کاندیدای مجلس باید انسان قاطع و محکمی باشد، افزود: کاندیدای مجلس باید توانایی ایستادگی در برابر مشکلات را داشته و بتواند از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی دفاع کند نه اینکه خود را منتسب به کسانی کند که منفور مردم حزب الله هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار