یکی از مسئولان سپاه آذربایجان شرقی:

سپاه و بسیج باید در برابر توطئه دشمنان هوشیار باشند

یکی از مسئولان سپاه آذربایجان شرقی، بر هوشیاری سپاه و بسیج در برابر توطئه ها و ضعف دشمن در برابر این نهاد تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۶۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، جعفر رزمی در آیین معارفه جانشین جدید فرمانده سپاه میانه، تقویت معنویت و فرهنگ پاسداری را عامل و زمینه ساز جوشش شور انقلابی دانست و گفت: هر چه بنیان های انقلابی در ما رشد و تقویت یابد، گام هایمان در مسیر پرچالش انقلاب استوارتر می گردد.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به پیشرفت و ترقی مستلزم تحمل دشواری هاست، اظهار داشت: هر قدر به سمت قله های پیشرفت نزدیک تر شویم به همان اندازه شیب قله بیشتر شده و خطرات بیشتری ما را تهدید خواهد کرد لذا عزم و اراده ای قویتر و جدیتر را می طلبد.

رزمی با بیان اینکه حرکت انقلاب ما در مسیر پیشرفت و ترقی هر روز بیشتر از قبل می شود، تصریح کرد: هر چه ما در این مسیر جلوتر می رویم و گام هایمان بلندتر می شود، دشمن نیز دشمنی اش را سخت تر و پیچیده تر می سازد به گونه ای که با تحلیل فتنه چند روز اخیر، می بینیم که هم میزان خرابی ها و آسیب های مادی و فردی این فتنه بیشتر از فتنه های قبل بود و هم به لحاظ پیچیدگی، پیچیده تر از گذشته بود.

وی افزود: اکنون که ما به قله های پیشرفت نزدیکتر می شویم، دشمن نیز مسیر حرکت ما را پرچالشتر می کند، دیروز با فشارهای مسقیم نظامی، سیاسی و اقتصادی به میدان می آمد، امروز پا را فراتر نهاده و علاوه بر تهدیدات سیاسی و اقتصادی، ما را با فشارها و تهدیدات امنیتی نیز مواجه می سازد.

   مسئول معاونت بازرسی سپاه عاشورا با تاکید بر هوشیاری سپاه و بسیج در برابر این توطئه ها و ضعف دشمن در برابر این نهاد مقدس ابراز کرد: در عالم مبارزه و انقلابی گری، هرگز آسایش و آرامش معنا ندارد و سپاه به عنوان لوکوموتیو جریان مبارزه با استکبار، قطب نمای خود را با ولایت تنظیم می کند و معطل دستور هیچ شخص یا دولتی نمی شود و زمانی به این مبارزه پایان خواهد داد که پرچم اسلام را به دست حضرت ولی عصر(عج) تحویل داده و این پرچم به دست مبارک ایشان در سراسر دنیا به اهتزاز درآید.

سپاه و بسیج باید در برابر توطئه دشمنان هوشیار باشد

   رزمی در انتهای مراسم، ضمن قدردانی از زحمات محمد بیرامی، طی حکمی یوسف روحی را به عنوان جانشین فرمانده سپاه میانه معرفی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار