معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام 3 هزار دانش‌آموز لرستانی از ابتدای سال تحصیلی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۶۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش راهیان نور خبرگزاری بسیج، محسن رشیدی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان‌نور، اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل کنونی جامعه است چرا که ضروری است این فرهنگ‌ها به نسل جوان منتقل شود.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه این است بین نسل اول انقلاب با دیگر نسل‌ها پیوندی ایجاد شود، افزود: در همین مناطق عملیاتی جنوب و غرب می‌توان این نیاز را رفع کرد چرا که دیدن  این مناطق یادآور اتفاقاتی است که در هشت سال دفاع مقدس رخ داده و نسل جوان با ارزش‌ها که مهمترین اجزای یک فرهنگ هستند و از باورهای یک ملت سرچشمه می‌گیرند آشنا می‌شوند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی آغاز شده است، بیان کرد: 5 هزار و 500 نفر سهمیه اعزام دانش آموزان لرستانی در سال 98 است که تا به امروز 3 هزار نفر از این سهمیه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و مابقی  افراد تا پایان بهمن ماه اعزام می‌شوند.

 

وی به اعزام دانشجویی و خانوادگی در اولویت‌های بعدی نیز اشاره کرد و گفت: مرحله دوم اعزام کاروان‌های راهیان نور، اعزام دانشجویان لرستانی است که از 15 اسفند ماه آغاز می‌شوند؛ همچنین در بخش اعزام عمومی خانواده‌های لرستانی می‌توانند با سفر به مناطق عملیاتی جنوب از ظرفیت‌های که سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این مناطق  آماده کرده، استفاده کند.

 

 

 

 

ارسال نظرات