مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

شهدا متعلق به همه ملت ایران هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی شهدا را متعلق به همه ملت ایران دانست و اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا طلایه‌داران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و تکریم از مقام شهدا و خانواده‌های معزز آنان موجب پالایش روح انسان است.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۶۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباس پورحسن با حضور در بیت شهیدان «یعقوب، رضا و محمد آذرآبادی‌حق»‌ شهادت را والاترین توفیقی دانست که نصیب شهدا شده و عنوان کرد: ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها افتخاری بزرگ است و نصیب هر کسی نمی شود.
وی شهدا را متعلق به همه ملت ایران دانست و اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا طلایه‌داران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و تکریم از مقام شهدا و خانواده‌های معزز آنان موجب پالایش روح انسان است.
پورحسن با تأکید بر اینکه شهدا و والدین مکرمشان اسطوره‌های ایمان، صبر، شجاعت و ولایتمداری هستند افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به ویژه مادران و پدران بزرگوارشان موجب دلگرمی در خدمت‌رسانی به مردم است.
وی همچنین در دیدار با جانبازان دوران دفاع مقدس «علی‌اصغر سلطان‌پور»،‌ «محمدعلی صادق‌زاده بختیاری» «عبدالعلی صادق‌زاده بختیاری»‌ و همسر مکرم جانباز متوفی «عنایت اله بیات ماکو» تصریح کرد: ایثارگران ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز ایثار و از خودگذشتگی را مقدم برهمه چیز دانستند و امروز نیز خانواده هایشان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.
پورحسن با تأکید بر اینکه به واسطه ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده‌های معظم آنان امروز از عزت، اقتدار، امنیت و آرامش برخوردار هستیم افزود: احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار