نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران در یادواره شهدای تنکابن:
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در یادواره شهدای تنکابن گفت: نقشه‌های شوم دشمنان تاکنون باتدبیر ولایت فقیه و درایت مردم خنثی شده است.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۸۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،ح️جت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا استان  در  یادواره شهدای والامقام منطقه سنگسرک،حاجی محله و گلزار شهدا تنکابن به تبیین اهداف و برنامه های دشمن پرداخت و گفت:دشمن باهدف براندازی نقشه های شوم خود را بصورت مستقیم و هدایت شده تاکنون اجراکرده اما با درایت مردم این نقشه های دشمن خنثی شده است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به نقش استکبار جهانی در تقابل با انقلاب اسلامی افزود:پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران درسال ۵۷ استکبار جهانی بصورت مستقیم ویابا راهبرد هدایت شده قصدش براندازی وساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که با درایت مردم و تدبیر ولایت فقیه این توطئه ها خنثی شد.

نقشه‌های شوم دشمنان تاکنون با تدبیر ولایت فقیه و درایت مردم خنثی شد

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بااشاره به ایجاد ناامنی ها در کشور اضافه کرد:  استکبار جهانی با ایجاد جنگ تحمیلی ۸ساله،غائله ها ، کودتا و حمله مستقیم آمریکا به کشور(طبس) وبه شهادت رساندن ۱۷۰۰۰هزار انسان بیگناه درکشور بوسیله منافقین وترور شخصیتهای طراز اول ایران اسلامی راه به جایی نبرد.

حجت الاسلام غلامی تاکید کرد: به فضل خداوند درایت مردم عزیز ،جانفشانی رزمندگان اسلام و تدبیر ولایت فقیه همه توطئه های دشمن از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقش برآب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها