نشست علمی و پژوهشی مربیان عقیدتی سیاسی بسیج سپاه ناحیه خلخال با موضوع راهکارهای ارتفاء وتعمیق معنویت و اخلاق دربسیج با توجه به بند دوم بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۸۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
برگزاری نشست علمی و پژوهشی مربیان عقیدتی سیاسی بسیج سپاه ناحیه خلخال
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این مراسم حجت الاسلام جعفر توحیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال اظهار داشت: معنویت و اخلاق اسلامی در بدنه بسیج با توجه به انتظاراتی که رهبر معظم انقلاب از بسیج دارند روزبه روز افزایش و این معنویت و اخلاق در آحاد مختلف بسیج یک سر و گردن از دیگران با لاتر باشد.

توحیدی افزود: بسیجی باید دارای خصوصیات بارز اخلاقی ازجمله صبرو بردباری، افتادگی و تواضع، پیگیری مشکلات مردم، و رسیدگی و حل آنهارا سرلوحه کار‌های خود قرار دهد، و این موثر نخواهد بود جز با معنویت و اخلاق حسنه.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال ادامه داد: امروزه با وجود هجوم همه جانبه استکبارجهانی جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخصوصا برعلیه نهاد‌های اسلامی و شجره طیبه بسیج از طرق مختلف اگر معنویت در این برهه اززمان از شجره طیبه بسیج گرفته شود: انقلاب نخواهد توانست در مقابل نقشه شوم دشمنان ایستادگی کند. وجود بسیج از ایمان و معنویت سرچشمه گرفته شده است و معنویت در بسیج از ملزومات و شالوده‌ی اصلی این تشکیلات مردمی می‌باشد.
ارسال نظرات