خبرهای داغ:
مدیر کل مدیریت بحران استان:

مدیریت اصولی راه در استان، نیازمند هماهنگی وهم افزایی دستگاههای متولی است

مدیر کل مدیریت بحران استان گفت:مدیریت اصولی 7000 کیلومتر راه در استان، نیازمند هماهنگی وهم افزایی دستگاههای متولی است
کد خبر: ۹۱۹۹۰۹۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، قدرت اله مهدیخانی در حاشیه برگزاری نشست مشترک فرماندهان پلیس راه و مدیران راهداری شهرستانها که در شهرستان تاکستان برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات ارزنده پلیس راه، راهداری وسایر ارگانهای ذی مدخل در ارائه خدمات به هم استانیها ، بالاخص در شرایط خاص و بحرانی مانند برف و کولاک، تصادفات و... اظهار داشت: استان قزوین حدود 7000 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که 1372 کیلومتر آن، بزرگراه ، آزاد راه و جاده آسفالته اصلی و 5400 کیلومتر آن راه فرعی و روستائی میباشد.


وی ادامه داد: استان قزوین به دلیل واقع شدن در محور مواصلاتی شرق به غرب کشور و حجم بالای ترددها و مخصوصا تردد کامیونها و تریلرهای حمل مواد شیمیایی و خطرناک، دارای آمار بالایی از تصادفات و به تبع آن، خسارات و تلفات ناشی از آن است.


مهدیخانی افزود: مدیریت صحیح و اصولی راهها به لحاظ ایمنی، امنیت و خدمات رسانی ویژه در شرایط بحرانی مستلزم هم افزایی و تشریک مساعی دستگاههای متولی امر منجمله پلیس راه و راهداری بوده که تعامل و همکاری این دو ارگان، نقش ارزنده ای را در این مورد ایفا میکند.


مهدیخانی ادامه داد: در حوادث و رخدادهای جاده ای، دقیقه ها و گاها ثانیه ها از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است که ارتباط و هماهنگی سریع و دقیق بین دستگاهها سهم عمده ای در استفاده بهینه از فرصتها خواهد داشت.


مهدیخانی در پایان بر اهمیت برقراری ارتباط مستمر ولزوم ایجاد هماهنگی با استانهای مجاور در مدیریت راهها ، خصوصا در شرایط اضطراری تاکید کرد.

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار