خبرهای داغ:
سلیمانی گفت: 18 هزار ورزشکار در کشور در رشته اسکواش فعالیت می کنند که ده هزار نفر تحت بیمه ورزش هستند و شاهد حضور 60 درصدی بانوان و 40 درصدی آقایان در این رشته ورزشی می باشیم.
کد خبر: ۹۱۹۹۱۵۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش ایران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: هیچ تحولی در دنیا ایجاد نمی شود مگر باوجود رسانه ها که مسوولیت اطلاع رسانی را برعهده دارند.

وی گفت: در مدیریت های پیشین ورزش استان، عملا بسنده کردن به سالن غیراستاندارد بوده و در واقع دید توسعه ای وجود نداشت و اولویت آنها گسترش این امر نبود که با مدیریت جدید ورزش استان و مسوولیت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری به عنوان رئیس هیات اسکواش استان، این ورزش تا حدودی زنده شد و ارتباط خوبی با این ورزش انجام شد.

رئیس فدراسیون اسکواش ایران اظهار کرد: چیزی که در بدو ورود هیات اسکواش استان قزوین وجود داشت، چهل میلیون تومان اعتبار بود که بسیار ناچیز بود اما با اختصاص سالن به این ورزش با اعتبار 150 میلیون تومان، می توان روزهای خوبی را برای این ورزش در استان قزوین، پیش بینی کرد.

سلیمانی عنوان کرد: با ساخت این سالن، به دلیل ظرفیت های بالای ورزشی در استان و نزدیکی قزوین با پایتخت، در این رشته موفقیت های خوبی حاصل خواهد شد به طوری که حتی قزوین بتواند میزبان بازی های منطقه ای و بین المللی در این رشته باشد که فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه اسکواش ایران در سطح منطقه و جهان افزود: ایران دارای نایگاه ششم جوانان جهان، در بزرگسالان تیمی سال گذشته قهرمان آسیا و در بخش حانم ها رتبه پنجم آسیا را داراست.

رئیس فدراسیون اسکواش ایران تصریح کرد: از نظر طبقه بندی، ایران در رده 103 جهان قرار دارد و ایران مسوولیت کشورهایی که ورزش اسکواش ندارند را برعهده دارد و نهایت در فروردین سال آینده، با انگیزه دستیابی به جایگاه برتری در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

سلیمانی اضافه کرد: 18 هزار ورزشکار در کشور در رشته اسکواش فعالیت می کنند که ده هزار نفر تحت بیمه ورزش هستند و شاهد حضور 60 درصدی بانوان و 40 درصدی آقایان در این رشته ورزشی می باشیم.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها