به همت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) ؛

همایش آشنایی خانواده های پاسدار با سبک زندگی اسلامی برگزار شد

با هدف آشنائی خانواده ها با سبک زندگی اسلامی همایشی به همت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با حضور بسیجیان و کارکنان سپاه این ناحیه زیر نظر اساتید و کارشناسان دانشگاهی و حوزوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۹۱۵۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، با هدف آشنائی خانواده ها با سبک زندگی اسلامی همایشی به همت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با حضور بسیجیان و کارکنان سپاه این ناحیه زیر نظر اساتید و کارشناسان دانشگاهی و حوزوی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش با سبک های زندگی اسلامی و روش های موثر در رشد و تعالی و تحکیم بنیان خانواده ها و راه های تربیت دینی فرزندان آشنا شدند.

همایش آشنایی خانواده های پاسدار با سبک زندگی اسلامی برگزار شد

حجت الاسلام جنتیان استاد سبک زندگی اسلامی و خانواده اسلامی در این همایش اظهار داشت : هورمون ها و ساختار مغزی زن و مرد متفاوت از هم میباشد و هرچقدر دانش زن و مرد نسبت به این ساختار ها و هورمون ها بیشتر باشد اختلاف بین این دو کمتر است و اگر زن و مرد به این شناخت متقابل دست پیدا کنند خانواده تبدیل به یک بستر آرام برای طرفین میشود.

وی افزود : فرزندانی اگه از زنان و مردانی که بین آنان صمیمیت و محبت و اعتماد و درک متقابل وجود دارد متولد میشوند انسان هایی با اعتماد به نفس بالا و برون گرا و با انگیزه می شوند.

همایش آشنایی خانواده های پاسدار با سبک زندگی اسلامی برگزار شد

این استاد سبک زندگی اسلامی و خانواده اسلامی عنوان کرد : تفاوت های مختلفی بین زنان و مردان وجود دارد از جمله تفاوت در احساسات و عواطف و هیجانات و زنان در این زمینه به شدت احساساتی و نیاز به ارتباط کلامی و تخلیه هیجانات دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار