مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی (عج) خبر داد؛
مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از حمایت از آثار منتخب جشنواره های فیلم کوتاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۹۱۷۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
به گزارش سرویس بسیج هنرمندان خبرگزاری بسیج، سید سجاد موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان در راستای حمایت از فیلم‌سازان استان و تولید آثار مبتنی بر مفاهیم ارزشی در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و فیلم‌نامه با موضوعات مختلف برگزار میکند.

وی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی تخصصی فیلمنامه نویسی در ۲۳ آبان ماه امسال با حضور کارگردان و نویسنده دفاع مقدس انسیه شاه حسینی و علاقمندان و هنرمندان عرصه فیلم و سینما برگزار گردید، افزود:این کارگاه سه روزه در راستای شیوه فیلمنامه نویسی فیلم کوتاه و بلند و فیلمنامه‌های ارزشی برگزار شد و خروجی این کارگاه آموزشی تولید فیلم نامه‌ها با موضوعات مختلف بود.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره افزود:آثار با محوریت سبک زندگی اسلامی، رونق تولید، ایثار و شهادت، چهل سالگی بسیج گام دوم انقلاب، آسیب‌های اجتماعی واخلاق از جمله موضوعات جشنواره فیلم کوتاه در استان میباشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی (عج) ادامه داد: همچنین موضوعات مقاومت، عدالت و پیشرفت، فرهنگ ایثار و شهادت، افسران جنگ نرم و بسیج زنان می‌تواند مورد توجه فیلم سازان باشد.

موسوی تاکید کرد: فیلمسازان و فیلم نامه نویسان تا ۳۰ آذرماه سال جاری فرصت دارند فیلمنامه‌های کوتاه خود را به دفتر سازمان بسیج هنرمندان زنجان واقع در فرهنگسرای امام خمینی تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: از بین آثار ارسال شده بعد از ارزیابی، در دهه فجر امسال در اختتامیه فراخوان مسابقه فیلم کوتاه تقدیر خواهد شد.
ارسال نظرات