به میمنت برگزاری کنگره ملی 1500 شهید هرمزگان صورت می گیرد؛

برگزاری جشن ازدواج و اهدای جهیزیه به ۱۵۰۰ زوج هرمزگانی

دبیر برگزاری ازدواج آسان ۱۵۰۰ زوج هرمزگانی گفت: مراسم ازدواج و اهدای جهیزبه یک هزار و ۵۰۰ هرمزگانی به میمنت برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان در بندرعباس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۹۹۲۰۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مصیب نظری، دبیر برگزاری ازدواج آسان ۱۵۰۰ زوج هرمزگانی خاطرنشان کرد: مراسم ازدواج و اهدای جهیزبه یک هزار و ۵۰۰ هرمزگانی همزمان با برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان در بندرعباس برگزار می شود.

دبیر برگزاری ازدواج آسان ۱۵۰۰ زوج هرمزگانی با اشاره یه اینکه هر جهیزیه به نیابت از یک شهید استان تقدیم زوجین می شود، عنوان کرد: شادیمان را مدیون شهداییم شعار ما در برگزاری این مراسم است.

نظری تصریح کرد: گروهی از این زوج ها از نهاد های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد معرفی شدند و برخی دیگر از درون روستاها توسط مراکز نیکوکاری، دهیارها، شوراها،پایگاه های بسیج و مساجدشناسایی و معرفی شده اند.

وی بیان کرد: ۱۶ قلم از اسباب و وسایل منزل از جمله یخچال، کولر، فرش، پتو، سرویس قاشق و…. که جز مایحتاج اولیه زندگی است به این زوج ها تقدیم می شود.

دبیر برگزاری ازدواج آسان ۱۵۰۰ زوج هرمزگانی با بیان اینکه این مراسم با همکاری ستاد ازدواج گل های علوی، سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و کمیته امداد برگزار می شود، خاطر نشان کرد: پنج شنبه ۲۸ آذرماه مراسم ازدواج ۱۵۰۰ زوج در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری خلیج فارس بندرعباس برگزار می شود که شرکت برای عموم آزاد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار