سردار سالاری به تشریح اقدامات و برنامه های کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان پرداخت و گفت: کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان رویداد فرهنگی ارزشمندی است که با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی می شود.
کد خبر: ۹۱۹۹۲۰۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار « اباذر سالاری » در نشست خبری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان با اشاره به اینکه بزودی شاهد برگزاری این رویداد که نفطه عطفی در تاریخ استان خواهد بود، افود: کنگره از یکم تا پنجم دی ماه سال جاری برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه رویکرد کنگره خدمت رسانی و محرومیت زدایی در استان است، ادامه داد: برنامه های نوینی که تاکنون در استان های دیگر شاهد نبوده ایم در هرمزگان اجرا خواهد شد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) عنوان کرد: کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان رویداد فرهنگی ارزشمندی است که با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی می شود.

 

وی از اجرای ۱۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم به عنوان بخشی از برنامه های کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان برشمرد و گفت: این پروژه ها در زمینه های ساخت منازل مددجویان امداد و بهزیشستی، ساخت اماکن ورزشی، خانه عالم، مساجد، مدارس و پروژه های عام المنفعه اجرا خواهد شد.

 

سردار سالاری با اشاره به اینکه پروژه هایی که به حوزه اشتغال و ثبیت جمعیت روستایی از دیگر سیاست هاست، افزود: در ۲ سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه محرومیت زدایی در سراسر استان اجرایی شده است.

 

وی به مشکل آب در سطح استان هرمزگان اشاره و اظهار کرد: ساخت سدهای آب و انتقال آب چشمه ها و قنوات به مناطق محروم روستایی ازجمله این پروژه هاست.

 

سالاری از برگزاری آیین جشن ازدواج ۱۵۰۰ زوج و اهدا ۱۵۰۰ جهیزیه، کاشت ۱۵ هزار اصله درخت، جشن تکلیف ۱۵۰۰ نوجوان، برگزاری مسابقات ورزشی، رونمایی از ۴۰ کتاب، ساخت مستند. شب شعر. جشنواره سرود، راه اندازی سایت کنگره، نمایشگاه از هبوط تا ظهور، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

 

وی از برگزاری یادواره های مختلف قشری، محله ای و شهرستانی، مسابقات مقاله نویسی و نامه نویسی دانشجویی، بازسازی عملیات های رزمی با نگاه به جبهه مقاومت به عنوان بخش دیگری از برنامه های کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان نام برد.

 

ارسال نظرات