خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

مقام شهید در رزمایش بالاتر از شهید در خط مقدم است/ رزمایش ها در دل دشمن ترس ایجاد می کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: روایت است شهیدانی که در رزمایش ها و آموزشها به شهادت می رسند مقامشان از شهدای خط مقدم بالاتر است چون قدرت کشور در رزمایش‌ها به رخ دشمن کشیده و اقتدار ما به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۹۲۱۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی در مراسم تشییع بسیجی شهید سید علی رضوی در بیرجند اظهار داشت: رزمایش‌ها و آموزش‌های نظامی برای افزایش توان رزمی است و استحکام نظامی و توان انجام عملیات گسترده در مقابل دشمن دستور خداست.

وی افزود: قرآن کریم می‌فرماید در مقابل دشمن خود را مجهز کنید و رزمایش‌های زمینی و دریایی که در یک منطقه صورت می‌گیرد، موجب ایجاد ترس در دل دشمن می‌شود به همین دلیل دشمن نمی‌تواند هر کاری را که دلش بخواهد در منطقه انجام دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از مواردی که در سیستم های نظامی دنبال می شود آموزش های نظامی و رزمایش هاست.

 وی عنوان داشت: روایت است شهیدانی که در رزمایش ها و آموزشها به شهادت می رسند مقامشان از شهدای خط مقدم بالاتر است چون قدرت کشور در رزمایش‌ها به رخ دشمن کشیده و اقتدار ما به نمایش گذاشته می‌شود.

نوفرستی خاطرنشان کرد: وقتی در رزمایش، توان رزمی، اقتدار و آمادگی ما به رخ دشمن کشیده می شود ممکن است تلفاتی از نظر ظاهر داشته باشیم که در روایات  بابی باز می شود که اگر در حین رزمایش و آموزش کسانی مجروح شوند یا به شهادت برسند آنان مقامشان بالاتر از شهیدی است که در خط مقدم به این مقام رسیده است.

وی ادامه داد: آنجا که جای رزم است رزمندگان باید در خط مقدم بایستد اما در برنامه آموزشی حضور اختیاری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: کسی که کارمند و کارگر مجموعه ایست اما با اختیار خود می آید حاضر می شود در گردانی که برای دفاع در مرزها یا دفاع از حرم آماده می شود یا همچون شهید بصیری پور در خط مقدم به شهادت میرسد و یا در حین آموزش به شهادت میرسد هر دوی اینها در یک مسیر هستند و این افتخار را سید علی رضوی در این موقعیت پیدا کرد و به لقاء الله پیوست.

وی اضافه کرد: ما در موقعیت های مختلف در مجموعه سپاه و بسیج و سایر نیروهای مسلح شاهد این نمونه ها بودیم.

حجت الاسلام نوفرستی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نظام الهی را شکل داد و امروز این فرهنگ بزرگ در سطح جهان گسترده شده و مستضعفان جهان به صحنه آمده اند و در مقابل مستکبران ایستادگی می‌کنند که این پیام دین اسلام است و نظام اسلامی بین همه مومنان انسجام ایجاد می‌کند.

وی اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ثروت و نفت کشور در اختیار مستکبران بود ولی اسلام عزیز اجازه نمی‌دهد ثروت کشور در اختیار مستکبران باشد و جریان نفاق هم دشمنانی هستند که ناشناس بوده اما خدا از دل‌های آنها آگاه است چون جریان نفاق ستون پنجم دشمن است.

وی بیان داشت: افتخار ما است که بعد از 40سال امروز فرزندان ما با بصیرت و عظمت روح در مسیر شهدا با همان نگاه هستند و راه شهدا را دنبال می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها