خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش مهربان در آیین افتتاح این مدرسه، گفت: مدرسه مرحوم مهدی صومعی در زمینی به مساحت ۶۵۲ متر مربع و با زیر بنای ۲۰۵ متر مربع چهار کلاسه که برای احداث آن خیرین مدرسه ساز برداران اسماعیلی ۷۸۰ میلیون تومان هزینه کرده اند.
کد خبر: ۹۱۹۹۲۳۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید یعقوب یعقوبی افزود: برای تجهیز این مدرسه اداره کل نوسازی مدارس استان ۹۸ میلیون تومان هزینه کرده است که امروز افتتاح و تقدیم دانش آموزان روستای محروم صومعه شد.

معاون توسعه و نوسازی مدارس استان هم با بیان اینکه در یکسال گذشته برای تجهیز و نوسازی مدارس استان نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، اظهارداشت: برای ساخت مدارس نیازمند کمک خیرین مدرسه ساز هستیم .
نجفی گفت: آذربایجان شرقی جزو ۳سه استان برتر کشور خیرین مدرسه ساز است ولی با توجه به نیاز آموزش و پرورش باز حضور و کمک خیرین بسیار لازم است .

امام جمعه مهربان هم گفت: حضور خیرین مدرسه ساز در مناطق محروم موجب شده است که دانش آموزان این مناطق از نعمت فضای آموزشی بهره مند شوند.
حجت الاسلام عین لو افزود: اقدام خیرین در امر مدرسه سازی در این وضعیت اقتصادی بسیاری ستودنی است.
وی اضافه کرد: اقدام خیرین بومی که در مناطق دیگر کشورزندگی می کنند و اقدام به ساخت مدرسه در این منطقه بخصوص روستاهای دور افتاده کرده‌اند، از ارزش معنوی زیادی برخوردار است.
در این آییناز خیرین مدرسه ساز برداران اسماعیلی تجلیل شد.

ارسال نظرات