مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: دین مبین اسلام به علم‌اندوزی و پژوهش توصیه فراوانی کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۹۲۴۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت‌الاسلام مهدی رضایی عصر امروز در نشست کارکنان رسمی و وظیفه که به مناسبت هفته پژوهش در محل حسینیه سپاه سلماس ترتیب یافت، اظهار کرد: در دین مبین اسلام به علم‌اندوزی و کسب معرفت توصیه فراوانی شده است.

وی با اشاره به اینکه پیرامون کسب علم و دانش در دین مبین اسلام، احادیث و روایات زیادی از اهل بیت، عصمت و طهارت (ع) رسیده است، ادامه داد: بنابراین باید پیرامون مطالعه، فهم و انتقال منابع معتبر دینی اهتمام ورزید.

این مسوول ضمن ابراز تاسف، گفت: دشمنان این آئین آسمانی در تلاش هستند که اسلام را دین تحجر، عقب‌ماندگی و ... معرفی کنند و مسلمانان برای خنثی کردن اثر این تبلیغات مسموم تاکنون کار زیادی نکرده‌اند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس ادامه داد: شکی نیست که تحقیق و پژوهش در اسلام اهمیت  فراوانی دارد، به طوری که  افکار، اندیشه‌ها و آثار محققان و پژوهشگران هر جامعه زیرساخت‌های علمی آن جا را تشکیل می‌دهند و این سری فعالیت‌های علمی برکات زیادی به دنبال داشته است.

 وی افزود: اما نکته مهمی که در امر پژوهش نباید از آن غافل شد این است که پژوهشگران و محققان اگر اخلاق  و معنویت را با مسائل پژوهشی همراه کنند، نتایج بهتری به دست خواهد آمد که رضایت ذات اقدس الهی را نیز به دنبال خود می‌آورد.

رضایی اظهار کرد: در نتیجه پژوهش علم و تولید به وجود می آید و به دنبال این‌ها قدرت به دست می‌آید، در سایه فناوری هسته‌ای ایران اسلامی بود که قدرت‌های بزرگ دنیا آمدند و حاضر به گفتگو با ما شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات