به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده امروز در جمع روسای ادارات امور شعب منطقه دو کشور با بیان این که جذب منابع ارزان قیمت می تواند امکان ارائه تسهیلات بیشتر به مشتریان بانک را فراهم کند، اظهار کرد: خرید دین، حساب های جاری و پس انداز و نیز صدور انواع اعتبار اسنادی و ضمانتنامه، راه های سهل الوصول برای جذب منابع ارزان قیمت هستند.

او از همه کارکنان بانک در حوزه های صف و ستاد خواست با همه توان در روزهای باقی مانده سال به کاهش هر چه بیشتر قیمت تمام شده بانک کمک کنند.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین مشتری مداری را یکی از مهمترین اولویت های بانک خواند و خاطرنشان کرد: بانک بدون مشتری بی معناست، بنابراین همه اقدامات ما باید در راستای حفظ مشتری کنونی و جذب مشتری جدید باشد.

حسین زاده در ادامه به الزام بانک مرکزی برای ابطال رمز دوم ثابت از ابتدای دی ماه سال جاری و جایگزینی آن را با رمز یکبار مصرف اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه پیش قدم بود و اپلیکیشن 60 تا کنون به خوبی توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

وی اظهار کرد: همه شعب با حداکثر توان باید تلاش خود را به منظور فعالسازی رمز یکبار مصرف توسط مشتریان انجام دهند تا آسیب های حوزه خریدهای غیرحضوری به حداقل ممکن برسد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی، گفت: اعتبارسنجی و رعایت بهداشت اعتباری، سرلوحه فعالیت همه واحدهای بانک است.

محمود شایان با اشاره به این که قیمت تمام شده پول در بانک باید بیش از پیش کاهش یابد، اظهار کرد: کارگروه های عملیاتی برای تعیین اهداف بانک در حوزه های مختلف مشخص شده و همه اهداف را به صورت مرتب رصد می کنند.

وی اهمیت هدف گذاری و توجه به شاخص های ارزیابی به منظور تاثیرگذاری در سودآوری بانک را یادآور شد و خاطرنشان کرد: عملکرد همه واحدهای صف و ستاد بانک به صورت دوره ارزیابی و نقاط ضعف و قوت آنها متذکر می شود.

فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز دراین نشست که به منظور هم اندیشی و هم افزایی درخصوص اهداف ابلاغی بانک تشکیل شده بود ضمن تاکید بر توجه به اهداف در تمام مسیر تاکید کرد: مشتری مداری و جذب منابع ارزان قیمت دو شاخصه ی اصلی در ارزیابی های جدید بانک می باشد .

وی همچنین با اشاره به اهمیت بانکداری الکترونیک و الزامات روزهای اخیر به دلیل بالا رفتن امنیت مشتریان نظام بانکی اشاره کرد: لازم است تمامی واحدهای بانک ملی ایران و همکاران در فرهنگ سازی رمز پویا نهایت همراهی را داشته باشند.

در پایان این نشست که مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی  و روسای برخی ادارات ستادی بانک نیز حضور داشتند  ، جمعی از حاضران در جلسه به طرح سوالات خود پرداختند و مدیرعامل بانک به این سوالات پاسخ گفت.