خبرهای داغ:

امروز سنگر های کلیدی جهان با تفکر انقلابی فتح می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت : امروز سنگر های کلیدی جهان با روح ایستادگی و تفکر انقلابی فتح می شود.
کد خبر: ۹۱۹۹۲۸۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حسن موحد در اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمانشاه اظهار داشت: امروز سنگرهای کلیدی جهان با روح ایستادگی و تفکر انقلابی مردم و بسیجیان یکی پس از دیگری فتح می شود.

وی افزود: بسیج رسانه هم یکی از اقشار سازمان بسیج است که بنا بر ماموریت ها وظیفه دارد که با بسیج ظرفیتهای رسانه ای خیمه عاشورایی برپا کند.

دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کرمانشاه گفت: فعالان بسیج رسانه علمداران جنگ نرم در این زمان حساس هستند که در خط مقدم این جنگ و هژمونی رسانه ای قرار گرفته اند.

وی گفت: یکی از برنامه ها بسیج ظرفیت های رسانه ای با تولید آثار در بخش های مختلف است که یکی از راهکارهایی است که قدرت رسانه ای را در برابر این هجوم بزرگ نشان می دهد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه این سومین دوره برگزاری جشنواره مذکور در سرزمین حماسه های ماندگار و سینه ستبر ایران اسلامی است، ادامه داد: مایه افتخار است که استان کرمانشاه با پیشنیه تاریخی رسانه جزو پر اثرترین استانها است.

0

موحد تصریح کرد: بیش از ۱۲۰۰ اثر با موضوعات اقتصاد مقاومتی، وحدت، محرومیت زدایی و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

این مسئول با اشاره به استقبال گسترده از این جشنواره بیان داشت: خوشبختانه این جشنواره توانسته جوانان زیادی در استان را به این میدان بکشاند و اکثر آثار متعلق به جوانان است.

ارسال نظرات