عصر امروز اولین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای گمنام شهر مهاجران با حضور امام جمعه شهر مهاجران، فرمانده سپاه ناحیه شازند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرمهاجران، نمایندگانی از صنایع شهرستان، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهید بختیاری و ثامن الحجج، و معاونت فرهنگی سپاه ناحیه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر مهاجران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۹۲۸۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱

از اصول لازم الرعایه برگزاری یادواره، توجه به رویکرد منطقی، علمی و پر محتوای آن است.از اصول لازم الرعایه برگزاری یادواره، توجه به رویکرد منطقی، علمی و پر محتوای آن است.از اصول لازم الرعایه برگزاری یادواره، توجه به رویکرد منطقی، علمی و پر محتوای آن است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران در ابتدا ضمن تشکر از شورای اسلامی و بسیجیان حوزه ثامن الحجج به جهت پیشنهاد برگزاری یادواره شهدای گمنام ابراز کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و اجر برگزاری این مراسم بسیار عظیم است بویژه اینکه این یادواره مخصوص شهدای مظلوم گمنام است.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شازند نیز با اشاره به اهدف برگزاری یادواره گفت :  مشارکت جوانان و نوجوانان در برنامه‌های مربوط به شهدا امری ضروری است ، اکثر جوانان امروز افرادی هستند که هنوز از جنگ و انقلاب کمتر می‌دانند و معمولا خودشان را با زمان حال می‌سنجند، باید برای این گروه متون و محتوا متناسب با شرایط ایشان تهیه نماییم. 

فرمانده سپاه ناحیه شازند افزود : از اصول لازم الرعایه برگزاری یادواره، توجه به رویکرد منطقی، علمی و پر محتوای آن است که یکی از محتواهای پر مغز، بیانیه گام دوم انقلاب است که ولی امر مسلمین جهان برای آن بسیار زحمت کشیده و آحاد مردم را به خواندن آن و عمل به آن بسیار سفارش کرده‌اند لذا بهره وری از بیانیه گام دوم انقلاب در یادواره شهدا می تواند بر غنا و کیفیت مراسم بیفزاید. 

سرهنگ مهجوری خاطر نشان کرد : باید بتوانیم از مبانی بیانیه گام دوم انقلاب استفاده نمائیم و آن را برای مردم بویژه نسل جوان که مورد توجه مقام معظم رهبری هستند، تبیین کنیم.

ارسال نظرات