خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش میانه با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار دستگاه تعلیم و تربیت منطقه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: امروز جامعه بزرگ فرهنگیان باید پیشتاز در این امر باشند.
کد خبر: ۹۱۹۹۳۰۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴

به گزارش سرویس فرهنگیان خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف ساجدی فر در جمع بسیج فرهنگیان میانه با ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته در زمینه تبیین و عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس میانه گفت: آموزش و پرورش میانه در تحقق این بیانیه، پیشتاز خواهد بود.

وی با اشاره به  نقش مهم و تاثیر گذار دستگاه تعلیم و تربیت منطقه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: امروز جامعه بزرگ فرهنگیان باید پیشتاز در این امر باشند.

   ساجدی فر آموزش و پرورش را همواره و در همه برهه‌های انقلاب اسلامی پیشگام و طلایه‌دار حرکت‌های آرمانی انقلاب عنوان کرد و نقش تعیین کننده‌ آن در برهه‌های مختلف در تربیت و پرورش نسل‌های بعدی را مورد تاکید قرار داد.

   مدیر دستگاه تعلیم و تربیت میانه با اشاره به نقش معلم به عنوان تشخیص دهنده و پاسخگو به نیاز های دانش آموزان در سند تحول بنیادین و با اشاره به تاکیدات صورت گرفته در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به جوانان و جایگاه علم و دانش، اظهار امیدواری کرد: با تلاش معلمان گام های ارزشمندی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم ایشان در دستگاه تعلیم و تربیت بر خواهیم داشت.

   همایش منطقه ای تببین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور بیش از 200 نفر از فرهنگیان بسیجی توسط کانون بسیج فرهنگیان میانه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال نظرات