خبرهای داغ:
استاندار قزوین گفت: خبری منتشر شد که وزیر کشور در شب سهمیه بندی در قزوین حضور داشته که کذب محض است و پس از معارفه بنده، وزیر کشور سفری به استان قزوین نداشته است.
کد خبر: ۹۱۹۹۳۱۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به شایعه حضور وزیر کشور در قزوین، همزمان با افزایش قیمت سوخت بیان کرد: متاسفم از که برخی با بی‌تقوایی اخباری را منتشر می‌کنند که صحت ندارد و قصد برهم زدن امنیت افکار عمومی را دارند.

وی گفت: خبری منتشر شد که وزیر کشور در شب سهمیه بندی در قزوین حضور داشته که کذب محض است و پس از معارفه بنده، وزیر کشور سفری به استان قزوین نداشته است.

استاندار قزوین اظهار کرد: معتقدم که برخی برای مخدوش کردن چهره های خدوم و دلسوز کشور به هر ترفندی دست می زنند و سعی می کنند با اخبار دروغ مردم را نسبت به خدمتکاران خدوم خود بدبین کنند که باید با این افراد برخورد شود.

جمالی پور عنوان کرد: وقتی این اخبار را از کسانی که خود را به عنوان پاسدار ارزش‌ها معرفی می‌کنند می‌شنوم دچار شک و تردید می‌شوم لذا اعلام می‌کنم این خبر کذب را پیگیری کرده و از وزارت کشور نیز می‌خواهم این موضوع را پیگیری نمایند تا بساط افرادی که به دنبال ایجاد ذهنیت منفی برای مردم هستند جمع شود.

وی افزود: روز سهمیه بندی بنزین وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در همایش هویت ملی در قزوین حضور داشتند و تا بعدازظهر این برنامه طول کشید اما بنا بر اخبار موجود مبنی بر بسته شدن اتوبان قزوین و تهران به دلیل سهمیه بندی بنزین، مسیر بازگشت وی تغییر کرده و از اتوبان قم به تهران برگشتند و تنها وزیر حاضر در قزوین در آن بازه زمانی، وزیر آموزش و پرورش بود که هیچ ارتباطی با موضوع سهمیه بندی بنزین ندارد و سایر اخبار کذب است.

استاندار قزوین تصری کرد: بعضی ها مدتی است به دنبال اخبار کذب وزارت کشور و مدیران خدوم هستند که باید نظام و دستگاه های مسوول جلوی این اخبار کذب بایستند و با این امر برخورد جدی شود. زیرا اگر اجازه دهیم فضای مجازی آلوده شود، خسارات جبران ناپذیری را برای اعتماد عمومی و کشور خواهد داشت که امیدواریم وزارت کشور با ین مساله برخورد جدی نماید.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها