مسوول واحد دفاع‌مقدس بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هدف از دیدار دانشجویان با خانواده شهدا و ایثارگران را بزرگداشت یاد آن‌ها در دوران دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۹۱۹۹۳۵۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

 به گزارش خبرنگار بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد خبر با بیان اینکه این‌ دیدارها، فرصت‌ و انگیزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف را تقویت می‌کند، افزود: برگزاری سلسله دیدارهای "یاد یاران" با محوریت دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان از برنامه‌های بسیج دانشجویی این دانشگاه است که هر دوهفته یک بار برگزار می‌شود.

وی دیدار با پدر ومادران شهدا را تقویت روحیه امید در جوانان دانست و ادامه داد: در دیدارهای "یاد یاران " وقتی پای صحبت‌های دلنشین خانواده‌های شهدا وجانبازان می‌نشینیم واقعیت‌های ناگفته‌ای از زندگی‌ها شهدا و خانواده‌های آنان را از نزدیک می‌شنویم که در کنار آنها دلمان را غبارروبی می‌کنیم و با روحیه بهتر درس می‌خوانیم.

مسوول واحد دفاع مقدس بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس گفت: نشان دادن کرامت شهدا، حفظ فرهنگ شهادت طلبی، تحقیق و پژوهش در سیره و زندگی شهدا و الگو قرار دادن آنان در زندگی دانشجویی و آشنایی دانشجویان با حقیقت‌های موجود از دیگر هدف‌گذاری این سلسله دیدارهاست.

خبر افزود: درحالی که دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای از بین بردن یاد و خاطرات شهدای ما به کار گرفته‌اند، ما دانشگاهیان باید هوشیار بوده و عامل به وصیت‌نامه شهدا باشیم.

این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان‌داشت: شهدا چراغ راه جوانان هستند، زیرا بالاترین دارایی‌شان که جانشان بود را فدای اسلام، حفظ و امنیت این کشور و نسل آینده که ما هستیم کردند.

وی ابرازداشت: جا دارد به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کنم که می‌فرمایند خیابان‌ها را به نام شهدا کردیم تا هر وقت نشانی منزل را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید با آرامش و امنیت به منزل می رسیم.

ارسال نظرات