مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان عنوان کرد :فرهنگ شهادت مردم را به سوی نور الهی رهنمون کرده است
کد خبر: ۹۱۹۹۳۶۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان   با اشاره به رشادت‌های بیش از ۳۰ طلبه شهید در دوران دفاع مقدس گفت: فریاد رسای شهدای انقلاب، مردم را به سوی نور الهی رهنمون کرده است.

حجت‌الاسلام موسی پولادی در ادامه سخنانش خطاب به خبرنگاران و روابط عمومی‌های استان اضافه کرد: امروزه نبض افکار عمومی در گرو قلم و انعکاس خبرهایی که در جامعه به دست اصحاب رسانه اتفاق می‌افتد شکل می‌گیرد زیرا با نظرات خود می‌توانید جامعه را به سوی کارهای خیر هدایت کنید.

وی ادامه داد: رسانه‌های غربی و دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی همواره با توطئه‌های شیطانی خود برای نابودی انسان‌ها تلاش می‌گذارند و وظیفه رسانه‌های داخلی را در امر محافظت از جهت‌دهی افکار عمومی در جامعه دوچندان کرده است.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان انقلاب و جنگ را به خوبی درک نکرده‌اند، باید با پاسخگویی به سوالاتشان و راهنمایی صحیح، آنان را از زیر بمباران تبلیغاتی جنگ روانی غرب و استکبار جهانی و سراب دور کنیم.

ارسال نظرات