خبرهای داغ:
سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در دوره توانمند سازی طرح اعتلا بسیج فرهنگیان استان اظهار داشت:نظام تربیتی نظامی اعتقادی برای همگان است و نمی شود گفت این ساختار برای معلم دینی و پرورشی باشد و معلم فیزیک و شیمی را از این ساختار جدا بدانیم.
کد خبر: ۹۱۹۹۳۶۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا صبح امروز در دوره توانمند سازی طرح اعتلا بسیج فرهنگیان استان گفت: مسئله ای که باید به آن دقت کرد استقلال سیاسی ما در کشور است و ما هزاران شهید ، جانباز و آزاده در این راه تقدیم کردیم که ثمره اش استقلال سیاسی امروز است که نماد بزرگی ، عزت و شرف ماست.

فرمانده سپاه نینوا افزود: این استقلال سیاسی چپ و راست ندارد و بر اساس حاکمیت ماست لذا به معنای دست رد زدن به دشمن و جهاد کبیر است.

معروفی تاکید کرد : همه اقتدار و استقلال ما در شرایطی رقم خورد که تا پیش از انقلاب بیگانگان پدری را کنار می زدند و پسری را منصوب میکردند اما با وقوع انقلاب ما تصمیم ساز شدیم که امروز استقلال سیاسی ما در دنیا و به خصوص در جهان اسلام منحصر به فرد است.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: زمانی که پای منافع کشور و انقلاب وسط می آید همه یک حرف بزنند  و گیر ما امروز در این است که اخلاق را سیاسی کردیم و یکدیگر را تحمل نمیکنیم و صعه صدر نداریم که باید آن را مدیریت کرد و نگذاشت این انشقاق که نقشه دشمن است منجر به چند دستگی شود.

ارشد نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان ضمن اشاره به بصیرت والای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ماجرای سوخت گفت: در این ماجرا کسی فکر نمیکرد  امام خامنه ای (مدظله العالی) اینگونه رفتار کنند و بعد هم بگویند جایگاه رهبری برای همینجا ها باید هزینه بشود که این یعنی سیاست ایشان بر مبنای اخلاق است.

وی بیان داشت : آمریکایی ها بعد از اشغال عراق اذعان کردند اگر روزی بخواهیم به ایران حمله کنیم از ۱۰۰کیلومتر تصرف خاک باید ۹۵ کیلومتر را با عملیات روانی تحت سلطه خود در آوریم پس شکی نیست تردید در جامعه جزو عملیات روانی دشمن است.

فرمانده سپاه نینوا گفت: دشمن امروز دنبال تصرف زمین نیست بلکه دنبال تصرف ذهن ملت و ایجاد تردید در مردم ماست و با این شرایط معیشتی ، نسخه شفا بخش این اقتصاد بیمار سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

سردار معروفی با اشاره به نقشه های شوم دشمن در قبال ملت ایران اظهار کرد : جلوگیری از بست و گسترش پیشرفت های علمی از دیگر نقشه های شوم دشمنان این مرز و بوم قلمداد می شود و دعوای دشمن در حوزه علم و فناوری  ماست چرا که با علم می شود تولید قدرت و ثروت کرد و عزت آفرین شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی تمام بار تاریخی ادامه راه انقلاب را روی دوش جوان مومن انقلابی پای کار مسلط گذاشتند و دوبار قبل از صدور بیانیه به فرمانده کل سپاه و رییس سازمان بسیج در به کار گیری از جوانان تاکید کردند.

سردار معروفی گفت: دشمنان در پی چند دسته کردن ملت ما هستند تا با انشقاق در درون کشور به واسطه تفرقه اندازی های قومی و مذهبی و انشقاق بین حاکمیت و مردم به نظام اسلامی آسیب بزنند.

وی در این باره افزود: استکبار در حوزه جهان اسلام هم دنبال انشقاق است و ایجاد تردید در انقلاب اسلامی و برهم زدن اتحاد در جبهه مقاومت منطقه را دنبال می کند.

این یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس اظهار داشت : نقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در مدیریت و امنیت کشور درست ادامه همان نقش حضرت امام خمینی (ره) در امنیت پایدار و بزرگی ما در ابتدای انقلاب است.

ارشد نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان بیان داشت : اردو های راهیان نور ، گروه های جهادی و اقدامات نظام تربیتی همواره مورد تایید رهبر فرزانه انقلاب بوده و در حوزه نظام تربیتی طرح شهید بهنام محمدی در اعتلای بسیج فرهنگیان آورده شده است.

فرمانده سپاه نینوا با تاکید بر همگانی بودن نظام تربیت بیان داشت : نظام تربیتی نظامی اعتقادی برای همگان است و نمی شود گفت این ساختار برای معلم دینی و پرورشی باشد و معلم فیزیک و شیمی را از این ساختار جدا بدانیم.

وی بیان داشت : پایه نظام تربیتی با نماز است و اگر مسئله نماز در مدارس پرشور دنبال شود بسیاری از اهداف ساختار نظام تربیتی ما محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا افزود: شما مدیران مدارس و معاونین پرورشی مدارس به عنوان یکی از فرماندهان جنگ نرم شناخته می شوید و ضرورت دارد آرمان های انقلاب را در مدارس تبیین کنید و باید به این باور داشته باشید همه دانش آموزان ما فرزندان ما هستند.

وی در پایان بیان داشت : باید فکری به حال این فاصله بین اولیا و مربیان مدارس  کرد و من از همین تریبون به مدیرکل اداره آموزش و پرورش اعلام میکنم بسیج آماده کمک به حل کردن این مسئله است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها