خبرهای داغ:
حجت الاسلام تویسرکانی گفت: روحانیون فعال در حلقه‌های صالحین جامعه را به سمت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هدایت کنند.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۰۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین حجت الاسلام تویسرکانی در جلسه معرفی استاد شبکه صالحین حجت الاسلام سلامتی که در دفتر امام جمعه ارومیه ترتیب یافت، اظهار کرد: اساتید و مربیان شبکه تربیتی صالحین باید جامعه را به سمت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه در نخستین روزهای دومین چله انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، اضافه کرد: مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین برای تحقق یافتن منویات رهبری مسوولیت خطیری را بر عهده دارند و بیانیه گام دوم انقلاب را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

این مسئول به رسالت خطیر علمای انقلابی و فاضل در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: رهبری از روحانیون فعال در حلقه‌های صالحین انتظار ویژه‌ای دارند بنابراین باید برای تحقق بخشیدن به مطالبات ایشان اهتمام کنیم.

وی با بیان اینکه اکثریت مخاطبان ما در حلقه‌های صالحین را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: بنابراین باید برای کارآمدی و به روز‌رسانی معلومات خود اهتمام کنیم تا قادر باشیم که به سوالات و ابهامات احتمالی نسل جدید جواب درخور بدهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به سابقه ده ساله حلقه‌های صالحین در کشور اشاره کرد و بیان داشت: نخبگان و روحانیون باید فعالیت در این حلقه‌ها را جدی‌تر دنبال کنند و اجازه بروز وقفه در جلسات آن را ندهند.

تویسرکانی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد تفرقه در بین ملت ما هستند، اظهار کرد: بنابراین باید هوشمندانه در این زمینه وارد عمل شویم و به دشمن اجازه نفوذ ندهیم.

وی تلاش برای حفظ وحدت بین نیروهای ارزشی، جذب مردم و حفظ اتحاد در مقابل دشمن را مهم‌ترین وظیفه نیروهای انقلابی دانست و بر لزوم ثابت قدم بودن در این زمینه تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات