خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی، اظهارداشت: بسیج مظهر دشمن‌ستیزی و استکبارستیزی است چراکه طنین‌ ندای بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی منجر به کور شدن چشم پُرطمع دشمنان شده است.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۲۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در جمع بسیجیان سپاه کلان شهر تبریز اظهار داشت: با بیان این‌که بسیج یادگار ارزشمند و  محصول اندیشه بلند و دوراندیشی امام خمینی رحمت‌الله است، خاطرنشان کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب به زیبایی بسیج را توصیف کرده‌اند ،به حق تمام مواضع و اقدامات بسیج توام با صفا و اخلاص بوده است.

وی ادامه داد: اکنون بسیج مظهر مشارکت مردمی و حمایت‌‌ مردم از نظام است، حقیقت امر آن است که انقلاب اسلامی محصول بسیج عظیم مردمی بود که برای نابودی رژیم منحوس پهلوی گام برداشت و یک حکومت دینی و اسلامی پابرجا شد.

حجت الاسلام کاملی فر گفت: بسیج مظهر دشمن‌ستیزی و استکبارستیزی است؛ زیرا طنین‌انداز شدن ندای بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی منجر به کور شدن چشم پُرطمع دشمنان شده است.

وی بیان کرد: امروز میراث گرانبهای امام راحل مردم ستمدیده دنیا را علیه حکومت‌های سلطه به حرکت سوق داده است، زیرا حرکات در یمن، لبنان، سوریه‌، فلسطین، عراق نشات گرفته از تفکر و اندیشه بسیج است.

حجت الاسلام کاملی فرافزود: آثار شکل‌گیری بسیج در منطقه روشن است، زیرا بسیج قدرتمند به نام مقاومت برای دفاع از مردم ستمدیده و مقابله با استکبار شکل گرفته و توطئه‌ قدرت‌های سلطه را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی ادامه داد: در طول ۴۰ سال گذشته در سایه تفکر بسیج از همه تهدیدهای خطرناک دشمن نه تنها عبور کرده بلکه آنها را به فرصت تبدیل کردیم، اوج حرکات بسیجی در دفاع مقدس منجر شد تا آن تهدیدهای خطرناک به فرصت راهبردی تبدیل شود.

حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر این‌که هر جا نیاز به جانفشانی بوده، بسیج خود را موظف به حضور دانسته است، گفت: بسیج برای انجام راهبردهای تعیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب دارای ظرفیت‌های ارشمندی است.

ارسال نظرات