سردار بابازاده گفت:: اصل برای ما، اسلام، حقانیت و استکبارستیزی مردم است چراکه مردم نشان دادند در سخت‌ترین شرایط پشتیبان نظام و انقلابی هستند که برای به ثمر نشستن آن بهترین جوانان خود را تقدیم کردند.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۲۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

شهدا بهترین الگو برای جوانان/ملت ایران پشتیبان ولایت و انقلاب هستند/صبر و بردباری خانواده‌های شهدا قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در چهارمین کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل که در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، به سالروز شهادت بهاءالدین پاریاب اشاره کرد و گفت: وی از معدود ایثارگرانی است که ایثار را به کمال رساند و با وقف وجود خود، بیمارستان ایثار را برای رزمندگان و جانبازان اعصاب و روان پایه گذاری کرد.

مقابله با دستگاه رسانه ای استکبار، نیازمند تلاش هنرمندان متعهد است

بابازاده به پدافند عامل و غیر عامل اشاره کرد و گفت: امروز زبان هنر و تلاش هنری برای مقابله با دستگاه های رسانه ای غرب لازم و ضروری است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تمجید از شهدای دانشجو گفت: اگر به واقعیت ها فکر کنیم تنها کاری برای ابد ماندگار خواهد ماند که برای مردم و برای کسب رضای الهی باشد.

این یادگار دوران دفاع مقدس به جنگ روانی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: علم و دانش زمانی می تواند در جنگ نرم و روانی دشمنان سودمند واقع شود که هنرمندانه به کارگیری شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با انتقاد از مسئولین، گفت: مسئولین امروز باید شجاعت حضور در بین مردم داشته باشند چراکه مردم باعث ایجاد مسئولیت و رسیدن  مسئولین به پست و مقام شده اند و این مردم هستند که با حضور مقتدرانه خود در میدان، پیچیده ترین عملیات های دشمنان را با شکست مواجه می کنند.

وی در ادامه سخنان خود به شهدای ترور اشاره کرد و گفت: ترور شهید بهشتی و مفتح و امثال این شخصیت ها که از ارکان انقلاب بودند، این اخلاص و اراده قوی مردم بود که باعث شد خلاء یاران انقلاب در کشور احساس نشود و جوانان شایسته ای با حضور خود جای این عزیزان را پر کردند تا امرزو شاهد آغاز گام دوم انقلاب اسلامی آن هم بعد از 4دهه حضور مقتدرانه در همه عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ایثار و فداکاری شهید چمران به عنوان والاترین چهره دانشگاهی و شهدای دانشجو را یادآور شد و گفت:  امثال کاظمی ها که امروز بعد از 14 ماه از زندان آمریکایی ها آزاد می شوند خود مصداق بارز تداوم و راه شهدای گرانقدر است چراکه دشمن سعی داشت با تلاش حداکثری خود مقاومت دانشمندان انقلابی و جهادی ما را از بین ببرد ولی ایمان راسخ و اراده انقلابی آنها توانست بر هیمنه دشمنان غلبه کند.

زندگی حلال، منجر به آرامش در جامعه می شود

شهدا بهترین الگو برای جوانان/ملت ایران پشتیبان ولایت و انقلاب هستند/صبر و بردباری خانواده‌های شهدا قابل تقدیر است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه 720 شهید از 3400 شهید استان اردبیل محصل بودند گفت: آرامش کنونی، مهمترین ارمغان شهدا برای ما است  چراکه اگر این شهدا نبودند امروز اضراب و ترس بر جامعه حاکم بود و جامعه ای که در اضراب بسر ببرد نمی تواند به پیشرفت های علمی و معنوی دست پیدا کند.

وی به مراحل کسب آرامش در جوامع مدرن کنونی اشاره کرد و گفت: انسان زمانی به آرامش می رسد که بتواند با حلال خدا زندگی کند.

بابازاده به ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم نیز اشاره کرد و گفت: شهدای مدافع حرم امروز در واقع با لبیک به مولای خودشان، قدم در راه شهدای کربلا گذاشتند و همانند آنها جان خود را تقدیم دین خدا کردند.

وی به شایعه پراکنی و نفوذ دشمنان در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: دلسوز واقعی نظام، انقلاب و مردم کسی است که در میان مردم  و برای کسب رضای الهی شبانه روزی تلاش می کند نه اینکه در شبکه های ماهوره ای و شبکه های اجتماعی با سم پاشی در راه پیشرفت کشور سنگ اندازی کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه امروز همه مردم واقعیت های روز را می دانند گفت: امروز مردم ما  آن قدر از مرام و اگاهی و قدرت تجذیه و تحلیل برخوردار هستند که حق و باطل را می دانند و رنگ و لعاب کارهای تبلیغاتی برخی افراد در تشخیص آنها بی اثر است.

وی به زمین گیر شدن استکبار در خلیج فارس نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام با شکست های پی در پی خود در جنگ های نیابتی در منطقه و شکار پیشرفته ترین ناوها و پهبادها توسط رزمندگان اسلام در ترس و اضطراب به سر می برند و به خوبی می دانند که ایران اسلامی امروز حرف های زیادی برای گفتن در میدان عمل دارد.

شهدای هسته ای، الگوی دانشمندان اقتصادی

بابازاده در ادامه سخنان خود به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور نیز اشاره کرد و گفت: دانشمندان هسته ای بهترین الگو برای دانشمندان اقتصادی ما هستند تا از این عرصه نیز به سلامتی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه ما همه با هم مطیع فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم، گفت: اصل برای ما، اسلام، حقانیت و استکبارستیزی مردم است چراکه مردم نشان دادند در سخت ترین شرایط پشتیبان نظام و انقلابی هستند که برای به ثمر نشستن آن بهترین جوانان خود را تقدیم کردند.

تامین آرامش بزرگترین عبادت ها و مظهر شوق و نشاط در جامعه است

شهدا بهترین الگو برای جوانان/ملت ایران پشتیبان ولایت و انقلاب هستند/صبر و بردباری خانواده‌های شهدا قابل تقدیر است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود از دانشگاهیان خواست مسئله زمان را در اولویت خود قرار دهند چراکه در این برهه، اگر لحظه ای از قافله پیشرفت های علمی عقب بمانیم، ضمن انکه جبران ناپذیر خواهد شد، زمینه های اضطراب در جامعه را نیز فراهم خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تامین آرامش بزرگترین عبادت ها و مظهر شوق و نشاط در جامعه است.

ارسال نظرات