انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت 16 آذر روز دانشجو اقدام به برگزاری همایشی با عنوان سرآمد زمستون کرده، که از محمدرضا جلایی‌پور از عوامل فتنه 88 برای سخنرانی در این نشست دعوت به عمل آورده است.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۳۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت 16 آذر روز دانشجو اقدام به برگزاری همایشی با عنوان سرآمد زمستون کرده، که از محمدرضا جلایی‌پور از عوامل فتنه 88 برای سخنرانی در این نشست دعوت به عمل آورده است.

هرچند این دعوت دقایقی پیش لغو گردید، اما دعوت از عوامل فتنه 88 برای سخنرانی در این مراسم در حالی صورت گرفته که هفته گذشته نیز انجمن اسلامی دانشگاه اراک احمد زیدآبادی از محکومین سیاسی و فعالان فتنه سال 88 را برای شرکت در منظره‌ای به اراک فراخوانده بود.

بدون شک حضور سران و عوامل فتنه 88 در دانشگاه‌ها آنهم در آستانه انتخابات زمینه‌ساز تنش و آشوب در دانشگاه بوده و دانشگاه ها را به مکانی غبارآلود برای پیگیری اهداف سیاسی جریان‌های خاص تبدیل می‌کند.

اصرار دانشگاه‌های اراک برای حضور اشخاص معلوم الحال ، سران و عوامل فتنه 88 در دانشگاه ها و تحرکات سران فتنه 88 در دانشگاه ها در مقابل سوکت مسوولان ‌ذی‌ربط جای بسی سوال است و قطعا می‌تواند امید و روزنه جدیدی در دل دشمنان نظام و انقلاب ایجاد کند.

در شرایطی که دشمنان برای براندازی و ایجاد خلل در راه پیشرفت نظام همه توان خود را به کار گرفته و هر روز توطئه جدیدی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سر می‌پرورانند این حضور ها می تواند دشمن را به ایجاد فتنه دیگر امیدوار کند.

بهتر است مسوولان ذی‌ربط در برابر این نوع اقدام ساختارشکنانه قبل از هر نوع اقدامی واکنش نشان داده و به سرعت جلوی آن را بگیرند.

برگزاری میتینگ های سیاسی باحضور عوامل فتنه  در دانشگاه‌ها آنهم در آستانه انتخابات زمینه‌ساز تنش و آشوب در دانشگاه بوده و دانشگاه ها را به مکانی غبارآلود برای پیگیری اهداف سیاسی جریان‌های خاص تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات