مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

برای داشتن دولت اسلامی مسئولین باید قرآنی باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: ما اگر می خواهیم وارد تمدن اسلامی شویم در ابتدا برای ورود به دولت اسلامی مسئولان باید کارکرد و تصمیماتشان در چارچوب قرآن باشد چرا که دولت اسلامی دولتی است که مسئولین در چارچوب دین حرکت می کنند.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۳۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام برهان باقری امروز در سی و هشتمین دوره مسابقات نهایی برادران شاغل سپاه در مجتمع فرهنگی امامت مشهد اظهار داشت: کسی که سر سفره قران بنشیند دست خالی برنمیگردد و روایت داریم کسی سر جلسه قرآن نمی‌نشیند مگر اینکه زمانی که بلند می‌شود یا به او قطعا زیاد و یا از او کم می‌کنند بدین معنا که به هدایتش افزوده می‌شود و راه را به شما نشان می‌دهد و یا اینکه از رفتن به مسیر انحراف باز می‌دارد.

وی افزود: ما اگر می‌خواهیم وارد تمدن اسلامی شویم در ابتدا برای ورود به دولت اسلامی مسئولان باید کارکرد و تصمیماتشان در چارچوب قرآن باشد چرا که دولت اسلامی دولتی است که مسئولین در چارچوب دین حرکت می‌کنند و در صورتی دولت اسلامی محقق می‌شود که اطاعت از، ولی فقیه را بر خود واجب بداند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی باید جامعه ما قرآنی شود. امام زمان (عج) می‌آید که احکام قرآن روی زمین نماند و این محقق نمی‌شود مگر اینکه جامعه ما قرآنی شود.

وی ابراز کرد: سپاه باید پیش قراول عرصه فرهنگ باشد چرا که سپاه حافظ انقلاب و نظام است. ما در جنگ سخت و نیمه سخت دشمن را شکست دادیم و در عرصه جنگ نرم هم باید به مقابله با دشمن برخیزیم.

باقری در بخش دیگر از سخنان خود افزود: مقام معظم رهبری که شخصیت قرآنی هستند فرمودند: امریکا قابل اعتماد نیست، ولی مسئولین ما قرآنی نیستند و به آموزه‌های آن ایمان ندارند چرا که اگر اینطور بود با امریکا مذاکره نمی‌کردند و گوش به فرمان رهبرشان بودند.

وی تاکید کرد: برای زمینه سازی ظهور باید مسئولین قرآنی شوند و راه نجات ما از فتنه‌ها قرآن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار