مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه:
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: در سال های گذشته تولید محصولات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس رشد چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۳۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت  خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار احمد حق طلب در آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت اظهار داشت: تولید محصولات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس خصوصا چاپ کتاب و تربیت نویسندگان و ناشران در سالیان گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: رهبری معزز در طول سالیانی که کنگره‌های ملی شهدا برگزار شده است به موضوع کتاب تاکید داشته اند و تقریظ بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس توسط مقام معظم رهبری نشان از اهمیت این بخش دارد.

 

مسوول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج بیان کرد: رهبری به ما امر کرده است محتوای تهیه شده در حوزه دفاع مقدس را به ذهن مخاطبان برسانیم و این وظیفه ما را سنگین تر کرده است.

وی عنوان کرد: در طول 10 سال گذشته نمایشگاه ملی کتاب را در استان‌های مختلف برگزار کردیم و در دو سال گذشته به این نتیجه رسیده‌ایم که اگر بتوانیم نمایشگاه ملی کتاب را همزمان با برگزاری کنگره شهدا برگزار کنیم برکات بیشتری خواهد داشت.

حق طلب تصریح کرد: امیدوارم در طول یک هفته‌ای که نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در بندرعباس در حال برگزاری است با استقبال خوب مردم روبرو شود.

ارسال نظرات