درآستانه کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان افتتاح شد:

افتتاح دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت دربندرعباس

سردار « احمد حق طلب » در آیین افتتاح دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت تاکید کرد: با توجه به مطالبات رهبر انقلاب باید تولیدات حوزه دفاع مقدس به خصوص در بخش کتاب با رشد باید صد برابری مواجه شود.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۴۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،وی، صد برابر شدن محصولات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس به ویژه در بخش کتاب را مستلزم تربیت نویسندگان و مولفان و ناشران و بسترسازی‌های حوزه تولید، نشرو توزیع کتاب دانست و افزود: برپایی نمایشگاه های کتاب دفاع مقدس یکی از راه‌های دستیابی به این هدف بزرگ و ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری است.

 

رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به تقریض حدود 50 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس توسط رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: این مهم بیانگر توجه معظم له و تاکید ایشان بر جایگاه آثار دفاع مقدس به ویژه کتاب است.

 

وی، یکی از مطالبات جدی امروز مقام معظم رهبری از دست اندارکاران حوزه ادبیات پایداری انتقال مفاهیم دفاع مقدس به اذهان مخاطبان خواند و افزود: این خواسته رهبری فراتر از بحث تالیف، نشر و توزیع کتاب است.

 

دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت از برنامه‌های جنبی کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، در بندرعباس افتتاح شد و از امروز مهیای بازدید علاقه مندان است.

 

گفتنی است؛ در این نمایشگاه که در مسجد جامع بندرعباس افتتاح شد، 100 ناشر با ۱۰هزار و ۸۸۵عنوان کتاب حضور دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار