نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حلقه‌های صالحین بهترین بستر برای تربیت جوانان انقلابی و ولایتمدار هستند.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۶۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: حلقه‌های صالحین به معنای واقعی کلمه ظرفیت مهم و عظیمی برای تربیت جوانان انقلابی، متعهد و ولایتمدار است.

وی با بیان اینکه روحانیان و نخبگان باید به این عرصه توجه ویژه داشته باشند و از کارکردهای مختلف آن غافل نشوند، افزود: هر نکته و مطلبی که در این نشست‌های بصیرتی به مخاطب عرضه می‌شود، به عنوان باقیات صالحات ثبت می‌گردد.

این مسوول با بیان اینکه تبلیغ دین مبین اسلام و تلاش برای تحقق منویات ولایت فقیه در جامعه به طور قطع در نزد ذات اقدس الهی اجر فراوانی دارد، اضافه کرد: اساتید و کارشناسان فعال در این حوزه باید به آن بها دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین سال‌هاست که تحت عنوان «شجره طیبه صالحین» و بر اساس منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) جزء برنامه‌های اصلی و اساسی پایگاه‌های بسیج قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این سری اقدامات برنامه‌ای نورانی، پربرکت و بسیار اثرگذار به شمار می‌رود که در آن بسیجیان در گروه‌هایی به‌صورت ساده، بی‌آلایش و بدون نیاز به امکانات پرهزینه در قالب یک یا چند حلقه با مدیریت و نظارت مربی یا سرگروه حلقه دور هم نشسته و در مورد موضوعات مختلف گفتمان و هم‌اندیشی می‌کنند.

قریشی تقویت اعتقادات، معنویات، معرفت‌افزایی و ارتقای بصیرت را مهم‌ترین خروجی این نشست‌ها عنوان کرد و افزود: هرچه از کارشناسان حاذق، مطلع به مقتضیات روز و محبوب استفاده شود، بهتر می‌توان از این جلسات بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات