مسئول بسیج رسانه لرستان گفت: نظر به استقبال اصحاب قلم و فعالان رسانه، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره استانی ابوذر تا ۲۸ آذرماه جاری تمدید شد.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۷۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا مریدی اصل  با اشاره به پایان یافتن مهلت دریافت آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان، اظهار کرد: نظر به استقبال اصحاب قلم و فعالان رسانه، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره استانی ابوذر تا 28 آذرماه جاری تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: به آثاری که به هر دلیل پس از این تاریخ به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند، ترتیب اثر داده نمی‌شود و مورد داوری قرار نخواهند گرفت.

مسئول بسیج رسانه لرستان با بیان اینکه آثار ارسالی به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بایستی در بازه زمانی 20 دی‌ماه 97 تا 28 آذرماه 98 تولید شده باشند، افزود: اختتامیه جشنواره دی‌ماه امسال با حضور اصحاب رسانه لرستان برگزار می‌شود.

مریدی اصل بیان داشت: حداکثر ظرف مدت 7 روز بعد از اتمام مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان، شرکت‌کنندگان می‌توانند بصورت آنلاین و با وارد کردن کد ملی خود در لینک https://www.moojekhabar.ir/abozar.php امتیاز کسب شده آثار خود را در جشنواره مشاهده نمایند.

وی با تأکید بر شفاف‌سازی در نحوه داوری و امتیازبندی آثار ارسالی، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند پس از اختتامیه جشنواره ابوذر در استان، به تمامی آثار ارسالی دسترسی پیدا کرده و امتیاز هر یک از تولیدات را مشاهده نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات